خط میانی انگلیس سر حال تر از همیشه

میسون مونت از روز چهارشنبه با سایر اعضای انگلیس تمرین کرده است و احتمالاً از بازیکنان اصلی تیمش در ادامه مسابقات باشد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از اسکای اسپورت، تیم ملی انگلیس که موفق شد به خوبی از سد اوکراین عبور کند، می‌تواند به کسب جام در این دوره از مسابقات امید زیادی داشته باشد.

پس از اینکه بن چیلول و مونت در جریان دیدار گروهی انگلیس و اسکاتلند با گیلمور، هم تیمی خود در چلسی برخورد داشتند، این بازیکن اسکاتلندی به بیماری کرونا مبتلا شد و به همین دلیل دو بازیکن باشگاه چلسی در ترکیب انگلستان نیز به قرنطینه فرستاده شدند تا از درگیری احتمالی سایر بازیکنان با بیماری جلوگیری شود.

این دو در نیمه شب روز دوشنبه از قرنطینه آزاد خارج شدند و از چهارشنبه با سایر اعضای تیم تمرین کردند تا بتوانند به گرت ساوتگیت در جدال حساسی که باید در رم برگزار کند، کمک کنند. حضور مونت شاید یکی از مهمترین دلایل پیروزی قاطعانه انگلیسی ها برابر اوکراین بود که جواز حضور آن‌ها در مرحله نیمه نهایی را صادر کرد.

همچنین به دلیل عدم حضور ساکا، جیدون سانچو اولین بازی خود را در این مسابقات انجام داد. گرت ساوتگیت در خصوص مصدومان تیمش گفته بود: به غیر از ساکا همه بازیکنان را در اختیار داریم اما باید برای چینش ترکیب اصلی مدیریت مهمی انجام دهیم تا از مصدومیت احتمالی هر بازیکن تیم جلوگیری شود.

اسپانیا و ایتالیا جمعه شب با پیروزی برابر سوئیس و بلژیک، یک دیدار نیمه نهایی را در ومبلی رزرو کرده‌اند و حالا دو تیم چک و انگلستان نیز باید جبهه دیگر نیمه نهایی یورو ۲۰۲۰ را برگزار کنند تا تکلیف فینالیست ها مشخص شده و بهترین تیم اروپا شناخته شود.

کد خبر 504727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.