افزایش ۲۵ درصدی قربانیان تصادف در ۲ ماه ابتدایی امسال

مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان گفت: آمار قربانیان تصادفات در دو ماهه ابتدایی امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۵.۴ درصد و نسبت به فروردین ماه امسال ۵.۵ درصد بیشتر شده است.

علی سلیمانپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص آمار قربانیان تصادفات، اظهار کرد: آمار قربانیان تصادفات در در دو ماهه ابتدایی امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۵.۴ درصد و نسبت به فروردین ماه امسال ۵.۵ درصد بیشتر شده است.

وی با بیان اینکه آمار فوتی‌های ناشی از حوادث رانندگی در دو ماهه ابتدایی امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است، تصریح کرد: در دو ماهه ابتدایی امسال ۱۴۸ نفر در حوادث رانندگی جان باختند، این آمار در مدت مشابه سال قبل ۱۱۸ نفر بود و به نظر می‌رسد محدودیت‌های کرونایی در سال گذشته، کاهش آمار تلفات حوادث رانندگی را در پی داشته است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان با اشاره به اینکه در دو ماهه ابتدایی امسال مردان بیشترین آمار حوادث رانندگی را به خود اختصاص دادند، اضافه کرد: کل تلفات حوادث رانندگی در دو ماهه امسال، ۳۱ نفر زن و ۱۱۷ نفر مرد بودند و طی این مدت سه هزار و ۴۷۲ مصدوم حوادث رانندگی به مراکز پزشکی قانونی مراجعه کردند که از این تعداد ۹۲۷ نفر زن و دو هزار و ۵۴۵ نفر مرد بوده‌اند.

کد خبر 504584

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.