میردامادی: مشکلات نظام اقتصادی امتحان الهی است

امام جمعه موقت اصفهان گفت: امتحانات الهی مالی و جانی همواره در زندگی انسان وجود داشته و مشکلات نظام اقتصادی همچون گرانی‌ها و ورشکستگی‌ها و سایر مشکلات همچون جنگ و بیماری‌ها، بخشی از این امتحانات است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام و المسلمین سید مجتبی میردامادی، بعد از ظهر امروز جمعه _۱۱ تیرماه_ در خطبه‌های پیش از نماز جمعه اصفهان، اظهار کرد: بر اساس آنچه که در آیات و روایات به ما تاکید شده، رمز پیروزی‌، صبر و تقوای الهی‌است. خداوند متعال یک هزار و ۴۰۰ سال پیش در کتاب الهی خود، دستورالعمل‌های زندگی در همه شرایط را برای انسان بیان کرده است.

وی افزود: امتحانات مالی و جانی همواره در زندگی انسان وجود داشته و مشکلات نظام اقتصادی همچون گرانی‌ها و ورشکستگی‌ها و سایر مشکلات همچون جنگ و بیماری‌ها، بخشی از این امتحانات است.

امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه امروز تمام دنیای کفر در مقابل انقلاب اسلامی ایستاده است، تصریح کرد: با نگاهی اجمالی متوجه می‌شویم که کفر و صهیونیسم در مقابل ما قرار گرفته و باید صبر و مقاومت داشته باشیم.

میردامادی اضافه کرد: عقب نشینی در مقابل دشمن در شرایط فعلی صحیح نیست و نباید تصور کنیم که دشمن از طریق مذاکره، حامی ما می‌شود. مقاومت و صبر از نشانه‌های استوار شدن ملت ایران است و این ملت در مقابل دشمن، پیروز خواهد شد.

وی ادامه داد: ایالات متحده بداند که نمی‌تواند تا ابد حاکم بر این دنیا باشد و به زودی زیر چکمه‌های سربازان ما نابود خواهد شد.

امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه همه دشمنان ملت ایران برای کاهش مشارکت مردم در انتخابات ۲۸ خرداد، دست به دست یکدیگر دادند، خاطرنشان کرد: به رغم اینکه برخی از مردم به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا از حضور در صف انتخابات هراس داشتند، شاهد این بودیم که مشارکت بالا، مشت دیگر و جدیدی بر دهان جنایتکاران و بدخواهان ملت ایران زد.

میردامادی افزود: عده‌ای در داخل کشور فساد کردند و با عدم حیا از خون شهدای گرانقدر، برعکس سیل مردم حرکت کردند. برخی از بی‌نظمی‌ها در جریان انتخابات نیز تاسف‌آور بود.

وی یادآور شد: برخی از مردم به دلیل وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی با مشارکت در انتخابات قهر کردند و این امر ناشی از بی‌تدبیری‌هایی است که در جامعه رخ داد.

امام جمعه موقت اصفهان در پایان تصریح کرد: انتخاب اصلح پس از مشارکت بالا، مسئله دومی بود که در این انتخابات حائز اهمیت بود و به لطف خدا و درک درست مردم، آقای رئیسی که توانایی خود را در قوه قضائیه نشان داده بود، برگزیده شد و ایمان داریم برای مردم کار خواهد کرد.

کد خبر 504502

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.