بزرگترین آمفی تئاتر روباز شمالغرب کشور افتتاح شد

آمفی‌تئاتر روباز عینالی، به عنوان بزرگترین آمفی تئاتر روباز شمالغرب کشور به مساحت هفت هزار متر مربع با گنجایش اسمی سه هزار نفر شامگاه پنجشنبه با حضور مسئولان شهری به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ایرج شهین‌باهر، شهردار تبریز در آئین بهره برداری از آمفی تئاتر روباز تفرجگاه عون بن علی با تاکید بر اینکه برای آبادانی شهر باید همه مردم و مسئولان دست به دست هم دهند، اظهار کرد: اگرچه موضوعات اقتصادی در سال‌های اخیر شهرداری‌ها را با مشکلات متعددی مواجه ساخته، اما هیچ‌یک از این مشکلات مانع دستیابی ما به اهداف‌مان نشد.

وی تحقق اهداف مدیریت شهری را در گرو صبوری، حمایت و همراهی شهروندان دانست و افزود: در این دوره از مدیریت شهری، پروژه‌های متعددی انجام و بهره برداری شد که می‌توان گفت رویکرد اصلی آنها، تأمین سلامت و نشاط شهروندان است.

شهردار تبریز تصریح کرد: نتیجه این همت و همدلی احداث ۴۷ پارک محله‌ای در چهارسال اخیر است که این عدد را تا پایان دوره به ۶۱ پارک خواهیم رساند.

وی با بیان اینکه مدیریت شهری در این دوره به‌جای اجرای پروژه‌های کم‌اهمیت و ویترینی، به توسعه زیرساخت‌ها توجه کرده است، گفت: ما تلاش کردیم خدمات را به سطح محلات ببریم و اقدامات ماندگاری نیز در این راستا انجام شد.

جواد رحمتی، معاون فنی و عمرانی استاندار آذربایجان شرقی نیز در این مراسم اظهار کرد: گفته شد که مکان آمفی تئاتر روباز در مسیل است و ما بعد از مطالعه و بررسی کارشناسی به این نتیجه رسیدیم که حداکثر میزان روان شدن آب در اینجا، ۲۰۰ لیتر در ثانیه است که لوله‌ای ۳۰ سانتی متری با شیب ۴۵ درجه برای مدیریت آن کافی بود اما ما علاوه بر این، برای اطیمنان از امنیت شهروندان، کانالی نیز در این منطقه احداث کردیم.

معاون فنی و عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه از مصالح بومی برای احداث این آمفی تئاتر استفاده شده، افزود: از ویژگی‌های این آمفی تئاتر می‌توان به امکان حضور همزمان پنج هزار نفر، اتاق گریم، اتاق وی آی پی و اتاق فرمان اشاره کرد.

رحمتی همچنین خاطرنشان کرد: پروژه دومی که برای تفرجگاه عون بن علی تعریف کردیم، دهکده گردشگری روستایی است که هم اکنون ۱۴ واحد در حال ساخت است و می‌توان گفت یکی از مجموعه‌های گردشگری بی نظیر کشور خواهد بود.

کد خبر 504480

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.