صعود تکواندوکاران ایرانی در رده‌بندی جدید فدراسیون جهانی

فدراسیون جهانی تکواندو رنکینگ المپیکی هوگوپوشان در ماه جولای را اعلام کرد که تکواندوکاران کشورمان در رده بندی جدید اعلام شده با کسب امتیازات رقابت‌های قهرمانی آسیا، صعود کردند.

به گزارش ایمنا، سایت رسمی فدراسیون جهانی تکواندو رنکینگ المپیکی تکواندوکاران در ماه جولای را اعلام کرد.

ملی پوشان تکواندو کشورمان که در رقابت‌های قهرمانی آسیا شرکت کردند در رده بندی جدید اعلام شده جایگاه خود را ارتقا بخشیدند و صعود کردند.

در رده‌بندی اعلام شده از سوی فدراسیون جهانی، آرمین هادی‌پور نماینده وزن ۵۸- کیلوگرم کشورمان که مدال برنز مسابقات قهرمانی آسیا را بدست آورده بود در رده پنجم قرار گرفت؛ حسین لطفی دیگر تکواندوکار کشورمان در این وزن که نایب قهرمان آسیا شد به رده ۴۷ صعود کرد.

در وزن ۶۸- کیلوگرم میرهاشم حسینی به رده پنجم صعود کرد، سروش احمدی در جایگاه دوازدهم قرار گرفت و امیرمحمد بخشی نیز که مدال نقره آسیا را کسب کرد رده نوزدهم را به نام خود ثبت کرده است.

محمدعلی خسروی در وزن ۸۰- کیلوگرم در رده سی و ششم قرار دارد و علی اشکوریان نیز رده سی و هفتم را به خود اختصاص داده است.

سجاد مردانی تکواندوکار وزن ۸۰+ کیلوگرم با کسب مدال طلا قهرمانی آسیا به رده سوم صعود کرد. سعید رجبی دیگر نماینده این وزن رده سی و چهارم را در اختیار دارد.

اما در گروه زنان مهلا مؤمن زاده در وزن ۴۹- کیلوگرم رده هفتاد و دوم را به نام خود ثبت کرده است. نگار اسماعیلی که بر سکوی قهرمانی آسیا ایستاد توانست جایگاه خود را ۹۶ پله صعود بخشد و رده هفتاد و هشتم را به خود اختصاص دهد.

در وزن ۵۷- کیلوگرم پریسا جوادی که برنز قهرمانی آسیا کسب کرد در رده پنجاه و پنجم جای گرفته است. ناهید کیانی که به تازگی وزن خود را تغییر داده با کسب مدال برنز آسیا در رده ۱۰۲ قرار گرفت و یلدا ولی‌نژاد رده ۱۲۷ را به خود اختصاص داد.

در وزن ۶۷- کیلوگرم کیمیا همتی رده چهل و نهم را به نام خود ثبت کرده است؛ ملیکا میرحسینی با تصاحب مدال نقره آسیا در جایگاه پنجاه و دوم قرار گرفت.

در وزن ۶۷+ کیلوگرم نیز زهرا پوراسماعیل در رده پنجاه و دوم قرار گرفته است. اکرم خدابنده دیگر نماینده این وزن در رده شصت و دوم جای دارد.

منبع: ایرنا

کد خبر 504420

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.