تئاتر رویاها در انتظار دو ستاره‌ بزرگ!

منچستر یونایتد برای تقویت ترکیبش و حضور پرقدرت در فصل جدید فوتبال انگلیس و اروپا، از همین حالا دست به کار شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال منچستر یونایتد پس از ناکامی‌های متعدد در لیگ برتر فوتبال انگلیس، ظاهراً در نقل و انتقالات تابستانی دست به کار خواهد شد و با پول گلیزرها (مالکانش) تیم قدرتمندی خواهد بست. آنها در خط دفاع و حمله دو بازیکن زیرنظر دارند.

این تیم علاقه مند به جذب رافائل واران، مدافع رئال مادرید است. مذاکرات اولیه انجام شده و ملی پوش فرانسوی همچنان گزینه‌ای است که یونایتد در حال بررسی آن است.

هرچند که به نظر می‌رسد سایر باشگاه‌ها از جمله پاری سن ژرمن هم علاقه مند به چذب او باشند. با این حال واران هنوز یک سال از قراردادش با رئال مادرید باقی مانده است و باید دید آیا در نهایت باشگاه اسپانیایی اجازه جدایی او را می‌دهد یا خیر. این درحالی است که سرخیو راموس، مدافع و همکار واران، تابستان امسال پس از پایان قراردادش، باشگاه اسپانیایی را ترک کرده است.

یونایتد می‌داند که واران از ژانویه یک بازیکن آزاد در بازار خواهد بود و بنابراین مشتاق است تا در مذاکره، با هزینه انتقال کمتر این جابه‌جایی را رقم بزند. این تیم لیگ برتری پیش از این اقداماتی را برای تقویت تیم خود برای فصل آینده انجام داده است و در همین راستا، مالکان آمریکایی قصد دارند یک مهاجم کلاس جهانی را هم خریداری کنند.

شیاطین سرخ که از مدت‌ها قبل علاقه وافر خود را به سانچو نشان داده‌اند، در حال ارائه قرارداد ۷۳ میلیون پوندی به وی هستند تا از بوروسیا دورتموند جذب تئاتر رویاها شود.

این بازیکن ۲۱ ساله که در حال انجام وظیفه برای انگلیسی‌ها در یورو ۲۰۲۰ است، ابعادی جدید به حمله اوله گونار سولسشر اضافه می‌کند و می‌تواند به درخشش میسون گرینوود هم کمک کند. سانچو مجبور شده است تا در یورو ۲۰۲۰ به یک نقش دوم و ذخیره رضایت دهد، تا گرت ساوت گیت سرمربی انگلیس، بازیکنان دیگر را در موقعیت‌های حمله انتخاب کند.

اما تورنمنت آرام نه چندان پر ثمر او مانعی برای منچستر یونایتد نیست‌. این تیم تابستان گذشته هم خیلی تلاش کرد وینگر بوروسیا دورتموند را به خدمت بگیرد اما حالا به نظر می‌رسد همه چیز این بار در آستانه توافق قرار گرفته است.

ولی این را هم می‌توان ادعا کرد که تیم اوله‌گونار در سایر مناطق نیاز مبرم و بیشتری به تقویت دارد. بسیاری از هواداران ممکن است یک مدافع میانی جدید را برای شریک هری مگوایر در قلب خط دفاع ترجیح دهند. اما سانچو بعنوان یکی از جذاب ترین بازیکنان جوان جهان در سال‌های اخیر ظاهر شده است و درک اینکه چرا یونایتد بسیار مصمم است که سرانجام مرد جوان را جذب کند، آسان است.

فرم سانچو در ابتدای فصل گذشته به یک باره افت کرد زیرا وی در پی تابستان و حدس و گمان شدید در مورد آینده اش، در یک بازه‌ی زمانی ۱۲۹۸ دقیقه‌ای، آمار بدون گلزنی در بوندس لیگا بدترین آمار را ثبت کرد و این نشان از عدم تمرکز بازیکن تکنیکی زنبورها بود.

به هر حال رکورد کلی این بازیکن ۲۱ ساله در آلمان نشان دهنده قوام فوق العاده او از دستیابی به موفقیت در دورتموند است و باید دید در لیگ پرفشار و سخت انگلیس چه کار خواهد کرد. آیا او می‌تواند درخشش را آنجا هم ادامه دهد؟

کد خبر 504403

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.