مشکل تعاونی مسکن تعمیرکاران به طور کامل رفع شده است

شهردار سنندج با بیان اینکه گره کور تعاونی مسکن تعمیرکاران بعد از دو دهه خوشبختانه با تلاش مسئولان استان و شهرداری و شورای شهر باز شده است، گفت: مشکل این تعاونی بطور کامل رفع شده و اعضای این تعاونی می توانند جهت دریافت پروانه ساختمانی به شهرداری منطقه دو مراجعه کنند.

به گزارش ایمنا، حشمت الله صیدی اظهار کرد: تعاونی مسکن تعمیرکاران یکی از این تعاونی‌ها است که بیش از دو دهه است که با مشکل مواجه است و شهرداری نتوانسته نسبت به صدور پروانه ساختمانی اقدام کنند.

وی افزود: در ابتدای این دوره جلسات مختلفی با هیئت مدیره این تعاونی داشتیم گرچه در جلسات نخست اعضای این تعاونی زیاد به رفع مشکل خوشبین نبودند.

شهردار سنندج تصریح کرد: جلسات متعددی در شورای شهر برگزار شد و خوشبختانه تمهیدات لازم برای رفع مشکل این تعاونی صورت گرفت. متأسفانه بسیاری از تعاونی مسکن از لحاظ قانونی دارای مشکلاتی هستند که شهرداری هم برای صدور پروانه ساختمانی با مشکلاتی رو به رو می‌کند.

وی ادامه داد: از تلاش، همکاری و همراهی تمامی مسئولان استان در رأس آن استاندار محترم، شورای حل اختلاف، شورای دستگاه‌های نظارتی، نمایندگان مجلس و دیگر مسئولانی که شهرداری و شورای شهر را در رفع مشکل این تعاونی همراهی کردند تقدیر و تشکر می‌کنم.

صیدی خاطر نشان کرد: بسیار خرسندیم بعد از دو دهه مشکل چند صد خانواده سنندجی که عضو تعاونی مسکن تعمیر کاران هستند رفع شده و از امروز شهرداری آمادگی لازم برای صدور پروانه ساختمانی به اعضای این تعاونی را دارد.

جلال شریعتی عضو شورای اسلامی شهر سنندج نیز در ادامه این جلسه گفت: شهرداری و شورای شهر در تمام این سال‌ها تمام توان خود را برای رفع مشکل تعاونی تعمیر کاران به کار گرفته بود.

وی افزود: در مسئله تعاونی تعمیرکاران هیچ قصوری متوجه مجموعه شورا و شهرداری نبود و این دو نهاد مردمی در این ایام برای رفع مشکل این تعاونی تلاش نمودند.

شریعتی با بیان اینکه رفع مشکل این تعاونی برای مجموعه مدیریت شهری خوشایند است، ادامه داد: امیدوارم در آینده دیگر شاهد چنین مشکلاتی برای تعاونیهای مسکن نباشیم.

کد خبر 504330

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.