کمک ۱۰۰ میلیاردی دولت به شهرداری بابل

شهردار بابل گفت: دولت برای تکمیل فاز دوم کمربندی شرقی بابل در سال جاری یکصد میلیارد ریال به شهرداری کمک کرده است.

به گزارش ایمنا، مهدی کیانی در این باره اظهار کرد: تکمیل فاز دوم کمربندی شرقی بابل با اعتبار ۴۵۰ میلیارد ریال از جمله طرح‌های مهم شهرداری بابل است که عملیات اجرایی و تکمیل آن در دو هفته اخیر شتاب گرفته است.

وی با بیان اینکه دولت در حوزه پسماند هم در روزهای اخیر ۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای شهرداری بابل مصوب کرد که در جریان پرداخت قرار گرفته است، افزود: در حوزه پسماند و جمع‌آوری شیرابه‌های سایت «انجلیسی» طرح‌های بسیار خوبی در حال تکمیل است که برخی از آنها تا ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

شهردار بابل تصریح کرد: رفع مشکل پسماند و شیرابه‌های زباله انجلیسی به یکی از دغدغه‌های اصلی مجموعه مدیران شهری و استانی تبدیل شده بود، ولی در حال حاضر ۲۳۶ میلیارد ریال در این حوزه سرمایه‌گذاری شده است.

وی ادامه داد: ۱۰۳ میلیارد ریال از این مبلغ برای ساماندهی شیرابه‌های زباله انجلیسی و ۱۳۳ میلیارد ریال هم برای افزایش ظرفیت تولید کمپوست در این سایت سرمایه‌گذاری شده است که طرح ساماندهی شیرابه تا پایان دوره فعالیت دولت تدبیر و امید بهره برداری خواهد شد.

کیانی بودجه این نهاد برای سال جاری را پنج هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: حدود سه هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال آن در حوزه عمرانی و زیرساختی هزینه خواهد شد.

کد خبر 504321

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.