تراکتور یک- ذوب آهن صفر/ یک قدم نزدیک تر به سقوط!

تیم فوتبال ذوب آهن در دیداری خارج از خانه مغلوب تراکتور شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال، امروز از ساعت ۱۹ و ۱۵ دقیقه تیم‌های تراکتور و ذوب آهن در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در نهایت با برتری یک بر صفر تراکتور به پایان رسید.

هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال

دیدار تیم‌های تراکتور و ذوب آهن

ورزشگاه: یادگار امام (ره) تبریز

گل‌: محمد عباس زاده (دقیقه ۱۳) برای تراکتور

اخطار: میثم تیموری (دقیقه ۳۶)، میلاد فخرالدینی (دقیقه ۶۵)، اکبر ایمانی (دقیقه ۷۸) و پیمان کشاورز (دقیقه ۹۶) از تراکتور- شهاب گردان (دقیقه ۴۶) از ذوب آهن

تراکتور: محمدرضا اخباری، ابوالفضل رزاق‌پور، میلاد فخرالدینی (۷۰- محمد خرم الحسینی (۹۱- پیمان کشاورز))، هادی محمدی، میثم تیموری، بهزاد سلامی، اکبر ایمانی، سامان نریمان جهان، محمد قنبری (۵۵- امین اسدی)، مهدی تیکدری و محمد عباس‌زاده (۵۵- محمد قادری)

سرمربی: فیروز کریمی

ذوب آهن: شهاب گردان، وحید محمدزاده، سید عبدالله حسینی، فرشاد محمدی‌مهر، مسعود ابراهیم‌زاده (۷۱- محمد قریشی)، سینا اسدبیگی، رضا محمودآبادی (۷۱- محمد پناهی)، دانیال مؤمنی (۷۷- پیمان رنجبری)، مجتبی حق‌دوست، میلاد جهانی (۵۶- حسین شنانی) و دارکو بیدوف (۷۷- ایوان مارکوویچ)

سرمربی: مجتبی حسینی

داور: یاسر همرنگ

شرح بازی:

تراکتور و ذوب آهن در حالی به مصاف یکدیگر می‌رفتند که هر دو تیم با توجه به جایگاهی که در جدول دارند نیاز به برد داشتند. این موضوع از شکل بازی دو تیم در آغاز بازی نیز مشخص بود زیرا هر دو هجومی بازی را آغاز کردند و در این بین این تراکتور بود که روی اشتباه ذوب آهنی‌ها صاحب ضربه پنالتی شد تا از مهمان خود پیش بیفتد. پس از گل ذوب آهن به حملات خود این بار با شدت بیشتری ادامه داد اما در پایان نیمه نخست همان یک گل تعیین کننده بود تا تراکتور با پیروزی راهی رختکن شود.

در نیمه دوم تراکتور که ۳ امتیاز را در مشت خود می‌دید با ارائه یک بازی دفاعی سعی در بستن فضاها برای ذوب آهن داشت و در سوی دیگر ذوب آهن که چیزی برای از دست دادن نداشت با تمام قوا حمله برای زدن گل تساوی تلاش کرد. شاگردان حسینی در نیمه دوم چند موقعیت بسیار خوب برای گلزنی داشتند اما یا بی دقتی بازیکنان مثل بیدوف یا درخشش اخباری دروازه بان تراکتور مانع گلزنی سبزها شد تا در نهایت بازی با همان یک گل به پایان برسد و ذوب آهن شکستی که مستحقش نبود متحمل شود.

بدین ترتیب ذوب آهن همچنان با ۲۲ امتیاز در قعر جدول قرار دارد و جدی ترین مدعی سقوط است.

شرح گل‌:

۰-۱ (دقیقه ۱۳- تراکتور) - برخورد توپ به دست بیدوف را داور پنالتی اعلام کرد تا محمد عباس زاده ضربه پنالتی را بزند. گردان در ابتدا توپ را دفع کرد اما ضربه برگشتی تبدیل به گل شد.

دقایق حساس:

دقیقه ۹- شوت پر قدرت بازیکن ذوب آهن را اخباری به طور ناقص دفع کرد و توپ برگشتی نیز با دفع مدافعان راهی کرنر شد.

دقیقه ۳۷- ضربه ایستگاهی فرشاد محمدی مهر از فاصله‌ای مناسب نواخته شد اما توپ با فاصله کم از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۴۹- توپ سر گردان در محوطه جریمه ذوب آهن در موقعیتی تک به تک جلوی پای بیدوف افتاد اما ضربه او را اخباری برگشت داد تا موقعیت طلایی برای تساوی از بین برود.

دقیقه ۷۱- کرنر ارسالی ذوب آهن با ضربه سر محمدزاده همراه شد و در حالی که توپ می‌رفت وارد دروازه شود این اسدی بود که توپ را از روی خط برگشت داد.

دقیقه ۷۴- ارسال بلند پشت مدافعان تراکتور و در محوطه جریمه و موقعیتی خوب به بیدوف رسید اما ضربه او بسیار بی دقت بود تا توپ راهی آسمان شود و یک موقعیت خوب دیگر برای تساوی از بین برود.

دقیقه ۸۸- ارسال ذوبی ها از سمت چپ به مارکوویچ رسید و ضربه خطرناک او از نزدیک خط محوطه جریمه را اخباری به زیبایی برگشت داد.

اتفاق ویژه:

این سومین شکست متوالی ذوب آهن در تبریز برابر تراکتور بود.

بهترین بازیکن:

محمدرضا اخباری با مهار چندین موقعیت بسیار خطرناک از ذوب آهنی‌ها بهترین بازیکن این میدان بود.

کد خبر 504243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.