عصرانه خبری شهرهای ایران در نهم تیرماه

در این بسته خبری از انتخاب قزوین به عنوان شهر دوستدار دوچرخه تا عملیات اجرایی احداث کمربندی شمالی اسلامشهر و برنامه شهرداری زرند برای جلوگیری از هدر رفت آب را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

ارائه خدمات یکسان به همه شهروندان بیرجندی

مهدی حدیدی نژاد، رئیس سازمان عمران و بازآفرینی شهری اظهار کرد: ارائه خدمات از سوی شهرداری به شهروندان در شمال و جنوب شهر متناسب و به طور یکسان انجام می‌شود و پیش‌بینی می‌کنیم مانند سال گذشته در راستای رفاه شهروندان در زمینه آسفالت معابر شهری بیش از تعهد سالانه عمل کنیم.

تعمیر و نگهداری مسیرهای دوچرخه قزوین

سعید جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: تعمیر و نگهداری تمامی مسیرهای دوچرخه مناطق ۲ و۳ شهرداری قزوین در دستورکار سازمان قرار گرفت.

راه اندازی سیستم آبیاری تحت فشار بلوار امام حسین زرند

احمد عبدالله زاده، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری زرند از راه اندازی سیستم آبیاری تحت فشار بلوار امام حسین طی ده روز آینده خبر داد و گفت: با توجه به اهمیت موضوع کم آبی، آبیاری قطره‌ای جز اولویت‌های اساسی شهرداری در بخش فضای سبز شهری است تا بتوان علاوه بر جلوگیری از هدر رفت آب، موجب بالا رفتن راندمان آبیاری و کاهش هزینه‌های نگهداری نیز شد.

پیشرفت ۳۰ درصدی عملیات اجرایی احداث کمربندی شمالی

هادی گورابی، معاون فنی و عمرانی شهرداری اسلامشهر با بیان اینکه عملیات اجرایی احداث کمربندی شمالی تا پایان خردادماه بیش از ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، اظهار داشت: پروژه شاخص احداث کمربندی شمالی اسلامشهر، در صورت همراهی دیگر دستگاه‌های مرتبط، تا اواسط سال آینده به اتمام و بهره برداری می‌رسد.

۵۰۰ واحد مسکن شهر سی سخت مسقف شد

کیامرث حاجی زاده، معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، گفت: در سه ماه گذشته ۵۰۰ واحد مسکن در شهر زلزله زده سی سخت مسقف شده‌اند.

آغاز گل کاری تابستانه در یاسوج

نستهن مقدم، شهردار یاسوج از آغاز طرح گلکاری تابستانه در شهر یاسوج خبر داد و گفت: با ۲۵ هزار جعبه و گلدان گل، میادین، تقاطع‌های هندسی، بلوارها و رفیوژهای شهر یاسوج گلکاری خواهد شد.

قزوین؛ شهر دوستدار دوچرخه

مرضیه حصاری، مدیرکل دفتر حمل و نقل عمومی و ترافیک شهری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: با اقدامات شهرداری قزوین در حوزه ترویج دوچرخه‌سواری طی سال‌های اخیر این شهر به عنوان شهر دوستدار دوچرخه شناخته شده است.

لزوم درآمدزایی برای شهرداری خرقان

سیدعلی آقازاده، استاندار مرکزی گفت: ایجاد منابع درآمدی پایدار برای شهرداری خرقان و حمایت از طرح‌های اشتغال‌زا در این بخش از عوامل توسعه بخش هستند که توجه به آنها ضروری است.

احداث سایت موزه گورستان عیلامیان بوشهر

حسین صالحیان، شهردار بندر بوشهر گفت: سایت موزه گورستان عیلامیان در محله شغاب این شهر به عنوان یک مرجع مشهور جهانی در دانش باستان شناسی احداث می‌‎شود.

لزوم توجه ویژه مسئولان کنگاور به مناسب‌سازی معابر

فرزاد الماسی، فرماندار کنگاور گفت: مناسب‌سازی ادارات این شهرستان برای تسهیل در تردد و رفاه حال توان‌یابان و سالمندان الزام قانونی دارد و باید مورد توجه جدی مسؤولان قرار گیرد.

کد خبر 504214

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.