افزایش سرعت در ارائه خدمات از نتایج طرح ۳۰۷۰ است

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی گفت:‌ در طرح ۳۰۷۰ کاری بزرگ برای ارائه خدمات به جامعه تحت پوشش تأمین اجتماعی انجام شد. مجموعه مدیران و کارکنان تأمین اجتماعی با جدیت و پشتکار و به دور از عافیت طلبی وارد این کار بزرگ شده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مصطفی سالاری در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"‌در طرح ۳۰۷۰ کاری بزرگ برای ارائه خدمات به جامعه تحت پوشش تأمین اجتماعی انجام شد. مجموعه مدیران و کارکنان تأمین اجتماعی با جدیت و پشتکار و به دور از عافیت طلبی وارد این کار بزرگ شده‌اند و در ادامه مسیر نیز با تمام توان و استفاده از همه ظرفیت‌ها توسعه خدمات غیرحضوری را ادامه می‌دهیم.

در چهارمین جلسه از سلسله نشست‌های رؤیای تأمین اجتماعی فراگیر که با موضوع تحول دیجیتال و طرح ۳۰۷۰ با حضور نمایندگان تشکل‌های شرکای اجتماعی، صاحبنظران و اساتید دانشگاه و مدیران و دست‌اندرکاران حوزه‌های بیمه‌ای و فناوری اطلاعات سازمان تأمین اجتماعی برگزار شد، پروژه‌های مربوط به تحول دیجیتال را از ابتدای سال ۹۹ به طور جدی شروع کردیم و در این جلسه فعالیت‌های انجام شده در یکی از مهمترین پروژه‌های تحول دیجیتال را مرور می‌کنیم.

افزایش سرعت در ارائه خدمات متنوع سازمان تأمین اجتماعی را یکی از نتایج اجرای طرح ۳۰۷۰ برشمرد و گفت: اولویت اصلی ما این است که خدمات سازمان تأمین اجتماعی در بستر دیجیتال به بهترین نحو در دسترس مخاطبان قرار گیرد و عموم مردم با دانش متفاوت بتوانند با سهولت به خدمات مورد نیاز دسترسی داشته باشند.

هدف نهایی ما در پروژه ۳۰۷۰ کاهش ۷۰ درصدی مراجعات مردم به واحدهای اجرایی است و زمانی که ۳۰ خدمت اصلی و پرمخاطب سازمان کاملاً غیرحضوری شود، به این هدف می‌رسیم.

طرح ۳۰۷۰ همچون هر کار بزرگ دیگری ممکن است در ابتدا با کاستی‌هایی همراه باشد اما اکنون با گذشت چند ماه از تکمیل این طرح بزرگ از مراحل اولیه به خوبی عبور کرده‌ایم. هدف‌گذاری ما رفع کامل نیاز مردم به مراجعه حضوری است و باید سرعت عمل را تا حد ممکن بالا ببریم و خدمات را تا به سهولت ارائه دهیم.

رصد و کنترل دائمی طرح ۳۰۷۰ و چاره اندیشی سریع برای رفع مشکلات اجرایی را از ویژگی‌های برجسته این طرح است. از شهریور سال گشته دوشنبه هر هفته جلسات مدیریت پروژه ۳۰۷۰ با حضور مدیران ستادی و ویدئو کنفرانس با مدیران استانی برگزار شده است.

با تکمیل طرح ۳۰۷۰ در آینده باید به سمت ارائه خدمات غیرحضوری جدید برویم و به جایی برسیم که مردم نیازی به مراجعه مردم به واحدهای اجرایی نداشته باشند و تمامی امور مربوط به تأمین اجتماعی بدون نیاز به مراجعات حضوری انجام شود. "

افزایش سرعت در ارائه خدمات از نتایج طرح ۳۰۷۰ است

افزایش سرعت در ارائه خدمات از نتایج طرح ۳۰۷۰ است

کد خبر 504136

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.