ترکیب احتمالی ذوب‌آهن برابر تراکتور تبریز

شاگردان سید مجتبی حسینی در هفته ۲۵ لیگ بیستم مهمان تراکتور خواهند بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ذوب‌آهن در هفته‬ بیست و پنجم لیگ برتر امروز از ساعت ۱۵/‏۱۹ مهمان تراکتور خواهد بود. ذوب‌آهن که هفته‬ گذشته در اصفهان نتوانست سه امتیاز بازی را مقابل آلومینیوم به دست آورد تلاش می‌کند با شکست تیم تبریزی پنجمین برد خود را در لیگ بیستم به دست آورده و به نوعی از قعر جدول رده‌بندی جدا شود. این در حالی است که شاگردان فیروز کریمی نیز وضعیت خوبی ندارند و این روزها تغییرات زیادی در کادر فنی تجربه کرده‌اند.

گردان درون دروازه

شهاب گردان سنگربان با سابقه ذوب‌آهن در این بازی فیکس خواهد بود، عملکرد خوب این دروازه‌بان اعتماد کادر فنی را جلب کرده و او در این بازی درون دروازه سبزپوشان اصفهانی است.

خط دفاع سبزپوشان

وحید محمدزاده، عبدالله حسینی،‌ مهرداد قنبری و فرشاد محمدی‌مهر، چهار مدافع ذوب‌آهن در مصاف با تراکتور هستند و سعی خواهند کرد مهاجمان رقیب را متوقف کنند. بازگشت وحید محمدزاده در این بازی قطعاً خیال مجتبی حسینی را در خط دفاعی راحت تر خواهد کرد. محمدزاده در بازی با آلومینیوم در بازی حضور نداشت.

کمربند میانی

هافبک‌های ذوب‌آهن در بازی امروز، محمد سلطانی‌مهر، دانیال مؤمنی، سینا اسد بیگی هستند. سلطانی‌مهر و اسد بیگی به همراه مؤمنی سه‌ هافبک مجتبی حسینی در این دیدار در میانه میدان کار خواهند کرد.

دو مهاجم در خط حمله

رضا محمود آبادی، میلاد جهانی و پیمان رنجبری مهاجمان سبزپوش در بازی با شاگردان کریمی خواهند بود، به احتمال فراوان دارکو بیدوف و ایوان مارکویچ در نیمه دوم به ترکیب گاندوها خواهند آمد تا خط هجومی ذوبی‌ها را تقویت کند.

ترکیب ذوب‌آهن برابر تراکتور تبریز

شهاب گردان، وحید محمدزاده، عبدالله حسینی،‌ مهرداد قنبری، دانیال مؤمنی، فرشاد محمدی‌مهر، محمد سلطانی‌مهر، سینا اسدبیگی، رضا محمودآبادی، میلاد جهانی، پیمان رنجبری

کد خبر 504130

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.