ساعت هوشمند Noise ColorFit Qube چه ویژگی‌هایی دارد؟

انتظار می‌رود که شرکت هندی Noise به زودی از ساعت هوشمند جدید خود به نام ColorFit Qube رونمایی کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، اطلاعات منتشر شده نشان می‌دهد که ساعت هوشمند Noise ColorFit Qube بسیار شبیه ساعت Noise ColorFit Pro3 است؛ البته با وجود این که ظاهر این دو ساعت هوشمند بسیار شبیه به یکدیگر است، اما دارای ویژگی‌های متفاوتی است.

ساعت هوشمند Noise ColorFit Qube دارای صفحه نمایش ۱.۴ اینچی تمام لمسی HD است بنابراین می‌توان گفت که صفحه نمایش آن از ساعت هوشمند ColorFit Pro 3 بزرگ‌تر است. شرکت سازنده ادعا کرده است که باتری ساعت هوشمند جدید تا هفت روز شارژدهی دارد. علاوه بر این، گجت پوشیدنی ذکر شده از هشت حالت ورزشی از جمله راه رفتن، دوچرخه سواری، دویدن، یوگا، تردمیل، کوهنوردی، پیاده روی و اسپینینگ پشتیبانی می‌کند.

ساعت هوشمند Noise ColorFit Qube به حسگر سنجش ضربان قلب ۲۴ ساعته مجهز است و با داشتن گواهی IP68 در برابر آب مقاوم است. از دیگر ویژگی‌های این گجت می‌توان به کنترل چرخه خواب، نمایش دادن وضعیت آب و هوا و کنترل موزیک اشاره کرد. به نظر می‌رسد که ساعت هوشمند ذکر شده در سه رنگ مشکی زغالی، خاکستری زغالی و طلایی‌بژ و با قیمت ۶۷.۲۹ وارد بازار خواهد شد، البته وب‌سایت Flipkart اعلام کرده است که این محصول با قیمت ۳۳.۶۴ دلار در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. هنوز زمان دقیق عرضه ساعت هوشمند Noise ColorFit Qube مشخص نشده است، اما انتظار می‌رود که به زودی وارد بازار شود.

کد خبر 504103

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.