افزایش نرخ کرایه حمل و نقل عمومی در زنجان/ نوسازی ناوگان اتوبوسرانی

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری زنجان گفت: افزایش کرایه ناوگان حمل و نقل عمومی از روز سه شنبه اعمال شده است.

فرهاد رفیعی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با بیان این که افزایش کرایه تاکسی پیش‌تر مصوب شده بود، اما به صورت رسمی اعلام نشده بود، اظهار کرد: از امروز افزایش کرایه تاکسی در شهر زنجان به صورت رسمی اعلام شد.

وی با بیان این که کرایه تاکسی مسیر اول ۱۵۰۰ تومان، مسیر دوم ۲۵۰۰ تومان و مسیر سوم نیز ۳۰۰۰ تومان مصوب شده است، افزود: در کرایه مسیر چهارم هنوز اختلاف نظر وجود دارد.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری زنجان با اشاره به افزایش نرخ کرایه اتوبوس‌های درون شهری گفت: کرایه اتوبوس‌های پایانه و سبزه میدان ۱۰۰۰ تومان، اتوبوس‌های ارتش و آزادی ۸۵۰ تومان و اتوبوس سریع‌السیر ۱۳۵۰ مصوب شده است.

وی با تاکید بر این که شهروندان به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی بهتر است از کارت شهروندی برای پرداخت کرایه اتوبوس استفاده کنند، ادامه داد: به منظور ترغیب بیشتر شهروندان برای استفاده از کارت، پرداخت کرایه نقدی هزینه دو برابری را بر مسافر تحمیل خواهد کرد.

رفیعی از افزایش نرخ ون به ۲۵۰۰ تومان و تاکسی تلفنی به ۱۰۰۰۰ تومان در روز و ۱۱۰۰۰ تومان در شب خبر داد.

وی با بیان این که در هفته آینده ۶۵ دستگاه اتوبوس بازسازی و نوسازی می‌شود، گفت: طبق قراردادی که با ایران خودرو دیزل و شهاب خودرو در حال انعقاد آن هستیم طی چند روز آینده شاهد نوسازی بخش قابل توجهی از ناوگان حمل و نقل عمومی (اتوبوس) در شهر زنجان خواهیم بود.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری زنجان ادامه داد: ۳۲۴ میلیون تومان کمک بلاعوض برای نوسازی هر ۶۲ دستگاه اتوبوس اختصاص داده شده است.

کد خبر 504037

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.