پیش‌بینی بورس فردا ۹ تیرماه ۱۴۰۰+ اخبار لحظه‌ای

بیش بینی بورس فردا چهارشنبه: پبیش بینی می‌شود بازار چهارشنبه سبز پوش بوده و نماگر آن بین ۱۰ تا ۱۵ هزار واحد تهران رشد کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ایمان کرمی، تحلیلگر بازار سرمایه، بورس فردا_ چهارشنبه ۹ تیرماه_ را اینگونه پیش‌بینی می‌کند: مقاومت پیش روی شاخص، محدوده یک میلیون و ۲۵۰ هزار واحد نیز امروز اجازه عبور نماگر بازار تهران را نداد و مانند روز گذشته حجم عرضه‌ها کمی افزایش یافت.

عبور قیمت دلار از سطح ۲۵ هزار تومان موضوعی است که می‌تواند روند بازار بورس را تحت تأثیر قرار دهد، شاخص مقاومت خود را رد نکرد اما این اتفاق برای دلار افتاده است، این موضوع دیر یا زود محرک رشد قیمت‌ها در بازار بورس تهران خواهد بود.

انتظار می‌رود فردا شاخص بتواند از مقاومت خود عبور کند و تأثیری بیش از پنج هزار واحد را از خود به جای بگذارد، نزدیک به دو هفته است که نه تنها پول حقیقی از بازار خارج نشده بلکه به آن وارد نیز شده است به طوری که پول از صندوق‌های سرمایه گذاری با درآمد ثابتخارج شده و به سمت خرید سهام حرکت می‌کند.

از سرمایه گذران و فعالان خواسته می‌شود که در چنین موقعیتی‌هایی اقدام به حفظ سرمایه در بازار بورس کنند زیرا اگر دلار افزایش یابد شاخص کل بازار تأثیری بیشتر از مقدار رشد دلار خواهد داشت.

بیش بینی می‌شود بازار چهارشنبه سبز پوش بوده و نماگر آن بین ۱۰ تا ۱۵ هزار واحد تهران رشد کند. انتظار می‌رود عمدتاً توسط گروه‌های پتروشیمی، فلزی، پالایشی، سرمایه گذاری‌های چند رشته‌ای و معدنی‌ها رشد شاخص برای فردا محقق شود.

کد خبر 503980

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.