کاهش قرنطینه‌های کرونایی در مالت

مقامات مالت، کشوری در جنوب اروپا و مرکز دریای مدیترانه، از کاهش تدریجی مقررات سختگیرانه برای مهار ویروس کرونا خبر داده‌اند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، به زودی صاحبان رستوران‌ها و کافه‌ها در سراسر کشور مالت می‌توانند فعالیت‌های شبانه خود را از سر گیرند و تا ساعت دو شب، خدماتشان را به مشتریان خود ارائه دهند. گزارشات حاکی است تا قبل از اعمال این قانون، هیچ مرکز مهمان‌نوازی در کشور مجاز به فعالیت از ساعت ۹ شب به بعد نبود، اما گرمای تابستانی از یک سو و کاهش شیوع بیماری کووید-۱۹ از سوی دیگر، وزیر بهداشت شهر را به اعمال مقررات جدید و کاهش محدودیت‌های پیشین سوق داد.

از امروز، مردم می‌توانند مدت زمان طولانی‌تری را در رستوران‌ها و هتل‌های سراسر کشور برگزار کنند. البته این قوانین تنها برای رستوران‌ها و کافه‌هایی اعمال شده که از شهرداری‌های خود مجوز لازم را کسب کنند، در غیر اینصورت موظف خواهند بود در همان زمان قبلی یعنی ساعت ۹، فعالیت خود را به پایان برسانند.

گزارشات حاکی از برداشته شدن محدودیت‌ها در باشگاه‌های ورزشی، کلاس‌های آمادگی جسمانی، ورزش‌های آبی  و حمل و نقل دریایی نیز هست ضمن اینکه، محدودیت‌های اعمال شده برای برگزاری رویدادهای مختلف نیز به طور قابل توجهی کاهش می‌یابد.

کاهش قرنطینه‌های کرونایی در مالت

کشتی‌های مسافربری نیز می‌توانند سفرهای بین مرزی خود را آغاز کنند ضمن اینکه تنها مجاز به استفاده از ۶۵ درصد ظرفیت خود هستند.

وزیر بهداشت مالت از تغییر زمان ملاقات بیماران بستری در بیمارستان‌های کلانشهر مسیدا خبر داده و اعلام کرده است مردم می‌توانند از ساعت سه تا هشت عصر را در کنار عزیزان خود در مراکز درمانی به سر ببرند. تا پیش از این، ساعت ملاقات بیماران بین ۳۰: ۱۱ دقیقه صبح تا یک عصر، آن هم تنها در بیمارستان Mater Dei Hospital شهر مجاز بود.

گزارشات حاکی است که طی ۲۴ ساعت گذشته هیچ مرگ کرونایی اعلام نشده و در صورت ادامه روند، تمام محدودیت‌های اعمال شده برای مهار کرونا در سراسر مالت به پایان خواهد رسید.

کاهش قرنطینه‌های کرونایی در مالت

کد خبر 503908

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.