۸ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۸
ایران فقط تهران نیست

مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران گفت: یکی از گله‌های به‌حق برخی هموطنان این است که ایران فقط تهران نیست و ساماندهی امور پایتخت روی دوش متخصصانی است که اتفاقاً بسیاری از آنها از شهرها و استان‌های محروم آمده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، صدرالدین علی پور در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

" یکی از گله‌های به حق برخی هموطنان این است که ایران فقط تهران نیست و ساماندهی امور پایتخت روی دوش متخصصانی است که اتفاقاً بسیاری از آنها از شهرها و استان‌های محروم آمده‌اند و شرط انصاف آن است که منافع شامل پایتخت به دیگر نقاط کشور هم برسد.

موقع رخ دادن بحران‌ها هم، مردم تهران با تمام وجود به میدان می‌آیند. بارها شاهد بوده‌ام که شهروندانی از ما خواسته‌اند به داد شهرهای بحران‌زده از سیل و زلزله برسیم. حمایت مالی کرده‌اند یا حتی خودشان به عنوان داوطلب به منطقه رفته‌اند.

در جریان بحران‌های طبیعی شهرداری تهران همیشه اکیپ‌های امداد و نجات و کمک‌رسانی را به سرعت راهی مناطق کرده است از سیل و زلزله تا خاموش کردن آتش‌سوزی جنگل‌های زاگرس، اما یکی از مهمترین نیازمندی‌های شهرداری‌ها در استان‌هایی که سیل و زلزله به آن‌ها خسارت زده، تأمین یا تجهیز ماشین‌آلات است.

این نکته همیشه هم مورد تاکید شهردار محترم بود و هم رئیس شورای شهر تهران حمایت کرد و خوشبختانه در مراسمی که داشتیم خودروهای سنگین و تجهیزات اهدایی شهرداری تهران برای شهرداری‌های شهرستان‌های سی سخت در استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرهای قصر قند، فنوج، نیکشهر، چابهار، چگردک، پلان، نگور و زرآباد در استان سیستان و بلوچستان ارسال شد.

مردم ایران شایسته داشتن زندگی بهتری هستند و انجام این کارها وظیفه ماست. ممنون از حمایت شما شهروندان شریف و وطن‌دوست. "

ایران فقط تهران نیست

کد خبر 503852

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.