پروژه‌های نیمه کاره فرهنگی قزوین در انتظار تامین مالی است

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر قزوین گفت: پروژه‌های فرهنگی شامل خانه تئاتر، فرهنگسرای چوبیندر و بوستان بانوان جنوب شهر اگر تزریق مالی شود تکمیل خواهند شد بنابراین لازم است در اولویت تامین اعتبار قرار گیرند.

مهدیه‌سادات قافله‌باشی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: شورای پنجم انگیزه کافی برای ادامه کار و خدمت رسانی به مردم را تا آخرین روز کاری شورای پنجم داشته و این تفکر نباید در اذهان عمومی شکل بگیرد که نمایندگان مردم در انجام وظایف خود کوتاهی می‌کنند.

وی افزود: با توجه به این که به نظر می‌رسد شورای ششم بیش از شورای پنجم فرهنگی باشد، اما درخواست دارم تا کارهای نیمه کاره و بر جای مانده از شورای پنجم را به سرانجام برسانند.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر قزوین تاکید کرد: از صمیم قلب در کنار اعضای منتخب و جدید شورای ششم بوده و اگر همفکری و مشورت و کمکی بخواهند در کنارشان هستیم.

قافله‌باشی خاطرنشان کرد: پروژه‌های فرهنگی شامل خانه تئاتر، فرهنگسرای چوبیندر و بوستان بانوان جنوب شهر اگر تزریق مالی شود تکمیل خواهند شد، بنابراین لازم است در اولویت تأمین اعتبار قرار گیرند.

دبیر شورای شهر قزوین تصریح کرد: از شهردار قزوین خواسته‌ام تا در فرصت باقیمانده از شورای پنجم پروژه‌های مهم نیمه کاره در بخش فرهنگی در اولویت تأمین اعتبار و تکمیل شدن قرار گیرد.

شهرداری در دوره پنجم هیچ تسهیلاتی دریافت نکرد

وی ادامه داد: برخی مباحث از سوی برخی افراد در فضای مجازی و سخنرانی‌ها مطرح شد که اصلاً متوجه شورای پنجم نبود، به عنوان نمونه اجرای برخی پروژه‌های عمرانی مانند احداث پل نادری و بدهی‌های شهرداری قزوین به بانک شهر از دوران شورای چهارم به شورای پنجم ارث رسیده و این شورا در بروز آنها هیچ نقشی نداشته است.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر قزوین گفت: در این دوره هیچ تسهیلاتی دریافت نشد و موارد فروش زمین و منابع بسیار کم بود همچنین در حوزه‌های مختلف اقدامات بسیار خوبی از جمله ارتقای فضای سبز و تفرجگاهی، فضاهای فرهنگی و ورزشی و توجه وِیژه به نقاط منفصل شهری انجام شد که لازم است تا این موارد منعکس شده و به اطلاع شهروندان برسد.

کد خبر 503826

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.