یادداشت سوسن پرور برای کلبه عمو پورنگ

سوسن پرور، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون، که این روزها کلبه عمو پورنگ را بر روی آنتن تلویزیون دارد، در صفحه شخصی اینستاگرام خود یادداشتی را برای سازندگان این مجموعه منتشر کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سوسن پرور با انتشار ویدئویی در اینستاگرام خود آورده است:

"خیلی وقت بود دلم می‌خواست حرف دلی رو درباره سازنده‌های کلبه عمو پورنگ بنویسم و فکر کردم پخش سری جدیدش، بهانه خوبیه برای این نوشتن. نمی دونم می دونید یا نه که برنامه سازی اونم در این ابعاد بزرگ، چقدر می تونه کار سختی باشه. تصور کنید وقتی قراره از خودتون یه ویدئو بگیرید و بگذارید توی فضای مجازی چقدر از زمانتون رو بهش اختصاص می‌دید. ویدئویی که مخاطب محدود داره و نهایتاً قراره یک دقیقه بشه.

حالا یک گروه بزرگ باید جمع بشن برای ساخت یک سریال کودک که هر روز باید پخش بشه و الحق مدیریت این پروژه کار سختیه و این سختی نه فقط برای کار ما که برای همه کارهاست. اما چی کار سازنده‌های کلبه عمو پورنگ رو سخت‌تر میکنه؟ اینکه با خودشون تصمیم گرفتن با رحم و مروت کار کنن. حتماً بارها این جمله رو شنیدین که تصویر، دنیای بی رحمی داره، به سادگی می تونی نباشی چون بحث تولید خیلی هزینه بر هست و اصولاً هر چیزی که به تولید فشار مضاعف بیاره رو باید حذف کرد.

این یک قانون نانوشته است توی دنیای تصویر و حالا کلبه عمو پورنگ از این قانون نانوشته پیروی نکرده و به عواملش دلگرمی داده که من شماها رو دوست دارم، من می خوام با هم بریم جلو و این حس امنیت خیلی خوشمزه است. من از اینکه در محیطی کار می‌کنم که احساس امنیت شغلی دارم خیلی خوشحالم و قدردان خداوند و تیم سازنده کلبه عمو پورنگ هستم. الهی برقرار باشید، الهی همواره پروژه‌های بزرگ کاری داشته باشید و دوستای بیشتری کنارتون لذت کار کردن رو تجربه کنن الهی همیشه همینجوری مهربون بمونید. همتون رو دوست دارم و می دونم چه فشاری روی شونه هاتونه تا ما خوشحال بیایم جلوی دوربین و کودکان این سرزمین را شاد کنیم.

راهتون هموار، سرتون بلند و دلتون خوش. "

یادداشت سوسن پرور برای کلبه عمو پورنگ

کد خبر 503737

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.