قطعی مکرر برق  به جایگاه‌های CNG خسارت سنگین زده است

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین از بروز خسارات سنگین به تجهیزات جایگاه‌های CNG به دلیل نوسانات شدید و قطعی‌های مکرر برق خبر داد.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، عرشیان در این باره اظهار کرد: نوسانات شدید و قطعی‌های مکرر برق موجب بروز خسارات سنگین به تجهیزات جایگاه‌های CNG سازمان تاکسیرانی شد و بر اثر همین موضوع، اینورتر (همسو کنندۀ کمپرسور) جایگاه جمهوری و کابل‌های ورودی جایگاه صیاد شیرازی به طور کامل سوخت.

وی ادامه داد: نوسانات و قطعی مکرر برق موجب بروز خسارت و تعطیلی جایگاه به طور موقت می‌شود و تشکیل صف در و ایجاد ازدحام در جایگاه‌های CNG در این روزها به این دلیل است.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تصریح کرد: از شهروندان و تاکسیرانان می‌خواهیم نحوه سوختگیری خود را مدیریت کرده و در ساعاتی که جایگاه‌ها خلوت‌تر است برای سوختگیری مراجعه کنند و همچنین همواره باک بنزین خودروی خود را پر نگه دارند تا مشکلی برای آنها رخ ندهد.

وی یادآور شد: سازمان تاکسیرانی دارای هشت جایگاه سی ان جی در سطح شهر است که روزانه در حدود ۱۵ هزار خودرو در این جایگاه‌ها سوختگیری می‌کنند.

کد خبر 503701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.