پیشرفت ۲۰ درصدی پروژه «دوربرگردان زیرگذر آزادی به جانباز»

شهردار مشهد گفت: احداث پروژه دوربرگردان زیرگذر آزادی به جانباز که تاکنون ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، زمان بر است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا کلائی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"همشهریان خوبم، سلام

یکی از اون دسته پروژه‌های عمرانی تعریف شده که مشمول بهره برداری در ۴۰ روز آینده نمیشه و چند ماه تا زمان بهره‌برداری اون مونده، پروژه دوربرگردان زیرگذر آزادی به جانباز هست.
پروژه‌ای که بر اساس یک نیازسنجی در دستور کار قرار گرفته و چون راجع به اون سوالاتی رو در پست‌های قبلی خوندم، خواستم توضیحاتی رو خدمتتون ارائه بدم.

ابتدا باید از همگی شما همشهریان عزیزم بابت ترافیکی که به دلیل اجرای عملیات عمرانی این پروژه ایجاد شده عذرخواهی کنم. البته با گذشت حدود سه ماه از آغاز عملیات عمرانی، حدود ۲۰ درصد پیشرفت پروژه رو شاهد هستیم.

این پروژه، یکی از پروژه‌های اصلاحی در شهر مشهد به حساب میاد، چرا که چند سال قبل پروژه دوربرگردان همسطح اجرایی شد اما آمار و ارقام و آنچه به چشم می‌آمد این بود که اصلاً دوربرگردان همسطح، نمی‌تونه در انتقال بار ترافیکی و کاهش اون، نقش مثبتی رو ایفا کنه و برای همین نیاز به اجرای دوربرگردان غیر همسطح هست.

طبق زمان‌بندی پروژه باید در بهمن‌ماه سال جاری به اتمام برسه و امیدوارم با همین سرعت و پیشرفتی که تا الان شاهدش بودیم، پروژه بتونه پیش بره و در موعد مقرر به بهره‌برداری برسه؛ امیدوارم که این مسئله در دستور کار مدیران جدید شهری قرار بگیره و شهروندان از ترافیکی که به ویژه در تایم پیک از میدان قائم به طرف میدان استقلال در اون گرفتار هستند، رهایی پیدا کنند.

جا داره بازهم از آقای دکتر کاظمی بابت پیگیری‌های که برای پیشرفت پروژه بر اساس زمان‌بندی انجام شده دارند، قدردانی کنم و به آقای مهندس حجازی و همکاران پرتلاش‌شون در سازمان عمران شهرداری مشهد، خدا قوت و خسته نباشید عرض می‌کنم. "

پیشرفت ۲۰ درصدی پروژه «دوربرگردان زیرگذر آزادی به جانباز»

کد خبر 503631

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.