اجرای طرح طبقه‌بندی کارکنان شهرداری مشگین‌شهر

شهردار مشگین شهر از تمهیدات لازم ادارات سرمایه توسعه انسانی و مالی شهرداری در جهت برقراری بیمه تکمیلی و عمر حدود ۳۰۰ نفر از کارکنان ستادی و خدماتی شهرداری این شهر خبر داد.

رحمت انوری آذر در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: تامین امنیت روانی، شغلی و رفاه کارکنان در اولویت برنامه‌های معاونت مالی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری قرار دارد و بر همین اساس در دوره پنجم شورای اسلامی شهر نسبت به برقراری بیمه تکمیلی و عمر حدود ۳۰۰ نفر از کارکنان ستادی و خدماتی بعد از هشت سال وقفه اقدام کردیم.

وی افزود: تمهیدات و توافقات لازم با شرکت مورد نظر برای برقراری بیمه تکمیلی و عمر کارکنان شهرداری انجام شده و به زودی اجرایی می‌شود.

شهردار مشگین شهر با بیان این که به منظور رفع مشکلات معیشتی کارکنان شهرداری هر سه ماه یک بار سبد کالا به همه آنان اعطا شده است، افزود: پرداخت کمک رفاهی به کارکنان یکی دیگر از اولویت‌های مهم مدیریت شهری در دوره پنجم شورا بود که در سال گذشته به دلیل مشکلات اقتصادی و کمبود منابع مالی شهرداری، حدود ۲۰۰ هزار تومان بود که این مبلغ در سال جاری به ۵۰۰ هزار تومان افزایش یافته است.

وی خاطرنشان کرد: در راستای تکریم کارکنان شهرداری مشگین شهر بعد از چندین سال طبقه بندی مشاغل را در شهرداری این شهر اجرا کردیم و حقوق کارکنان رسمی، قراردادی و پیمانی حدود یک میلیون تومان افزایش یافته است.

انوری آذر تاکید کرد: مدیریت شهری مشگین شهر همواره در تلاش است تا مزایا و تسهیلات کارکنان شهرداری را در حد توان با توجه به منابع و امکانات موجود ارتقا دهد.

به گزارش ایمنا، مشگین‌شهر با حدود ۸۰ هزار نفر جمعیت در ۹۰ کیلومتری شمال غربی اردبیل قرار دارد.

کد خبر 503611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.