صدور ۲۱ اخطار کتبی برای متخلفان اصناف و اماکن عمومی

مسئول بهداشت محیط مرکز بهداشت شماره دو اصفهان گفت: حدود ۱۹۶ بازدید از اصناف و اماکن عمومی در روزهای چهارم و پنجم تیرماه انجام شد که بر اساس آن‌ها ۲۱ اخطار کتبی و ۶۱ اخطار شفاهی صادر شده است.

هوشنگ طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص بازدیدهای مرکز بهداشت دو اصفهان از اصناف و اماکن عمومی، اظهار کرد: در راستای اجرای طرح تشدید کنترل بهداشتی گام چهارم برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی مقابله با کرونا در روزهای چهارم و پنجم تیرماه، ۱۹۶ بازدید از اصناف و اماکن عمومی انجام شد.

وی در خصوص نحوه نظارت و بازرسی از مشاغل گروه یک و دو در روزهای گذشته گفت: با افراد متخلف بدون اغماض برخورد کرده و آنها را به مراجع قضائی معرفی می‌کنیم.

مسئول بهداشت محیط مرکز بهداشت شماره دو اصفهان با بیان این که در این مدت مورد پلمب واحد صنعتی و گروه شغلی نداشتیم، افزود: در بازدیدهای انجام شده تنها اخطار کتبی به گروه‌های شغلی داشتیم که در دو روز ۲۱ اخطار کتبی صادر شده است و به ۶۱ گروه شغلی نیز اخطار شفاهی داده شده است.

وی با توضیح این که افراد باید رعایت نکات بهداشتی مقابله با کرونا را جدی بگیرند، تصریح کرد: اگر عادی انگاری شود و رعایت‌ها به طور کامل در اصناف و مراکز عمومی و صنعتی با جدیت دنبال نشود، شاهد افزایش آمار کرونا خواهیم بود، در این میان رعایت پروتکل‌ها در مراکز عمومی اهمیت بیشتری دارد.

کد خبر 503543

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.