پیش‌بینی بورس فردا ۷ تیرماه ۱۴۰۰+ اخبار لحظه‌ای

بیش بینی می‌شود بازار دوشنبه رشدی بین پنج تا ۱۰ هزار واحد را ثبت کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ایمان کرمی، تحلیلگر بازار سرمایه، بورس فردا_ دوشنبه هفتم تیرماه_ را اینگونه پیش‌بینی می‌کند: بازار پس از رشد قدرتمند روز گذشته در شاخص بالای هزار و ۲۰۰ هزار واحد تثبیت شد.

پس از شکست این سطح مهم، دو انتظار از بازار وجود دارد، یکی واکنش به سطح مقاومتی یک میلیون و ۲۵۰ هزار واحد است و دیگری بازگشت به سطح یک میلیون و ۲۰۰ هزار واحد و رشد مجدد شاخص کل (پولبک) است.

در روز جاری کمی سطح عرضه‌ها افزایش یافت، برای ایجاد یک روند صعودی افزایش حجم در چنین سطوحی لازم است، با وجود قیمت دلار ۲۴ هزار و ۵۰۰ تومانی شرکت‌های بزرگ فروش‌های قابل ملاحظه‌ای انجام خواهند داد علاوه بر اینکه این شرکت‌ها گزارشات مالی شرکت‌ها همگی از وضعیت مناسبی برخوردار هستند.

تجدید ارزیابی شستا با مقدار هزار و ۲۰۰ درصد یکی از مهم‌ترین محرک‌های بازار سرمایه در این روزها است، بازار پس از مدت‌ها به یک خبر مثبت واکنش نشان داد و این موضوع خوبی است، شاید یکی از فعالیت‌های خوبی که این روزها سازمان بورس می‌تواند انجام دهد اجبار شرکت‌های بزرگ بازار سرمایه به تجدید ارزیابی دارایی‌ها است، این کار می‌تواند فصل صعودی خوبی را پیش روی بازار قرار دهد.

بیش بینی می‌شود بازار دوشنبه رشدی بین پنج تا ۱۰ هزار واحد را ثبت کند.

کد خبر 503467

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۶
    0 0
    شما کارشناس محترم که صبحت از افزایش دولار می کنی و می گویی افزایش دولار بورس را حرکت می دهد وچرا امروز بورس رشد نکرد ولی دولار افزایشی بود