شهرداری تهران به اراده شورا دهن‌کجی می‌کند

عضو شورای شهر تهران گفت: تلقی ما این است که شهردار و تیم کاری او با قصد دهن‌کجی و خفیف انگاشتن شورا و نمایندگان مردم، بنا دارند تا روزهای باقی مانده از دوره پنجم را با مدیریت زمان و احاله کارها به آینده طی کرده و مانع از تحقق اراده شورا شوند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت نظری در جلسه امروز_ یکشنبه ششم تیرماه_ شورای شهر تهران خطاب به شهردار پایتخت، معاونان شهردار و دیگر سمت‌های ستاد و مناطق اظهار کرد: سه‌شنبه هفته گذشته، یکم تیرماه یعنی تنها چهار روز بعد از زمان انتخابات، برای بررسی لایحه ارسال نشده شهرداری در اجرای ماده ۷۲ برنامه سوم توسعه شهر تهران، مبنی بر ایجاد سازمان گردشگری، کمیسیون فرهنگی و اجتماعی جلسه‌ای برگزار کرد که بنا بود با حضور دو تن از معاونان محترم شهردار برگزار شود.

وی ادامه داد: با وجود این که جزئیات جلسه و نیز محل تشکیل و زمان آن، همگی از پیش با تمام اعضای جلسه هماهنگ شده بود، اما آقایان مظاهریان و جوادی یگانه به بهانه‌های غیرقابل پذیرش در جلسه حضور نیافتند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: تلقی ما این است که شهردار و تیم کاری او با قصد دهن‌کجی و خفیف انگاشتن شورا و نمایندگان مردم، بنا دارند تا روزهای باقی مانده از دوره پنجم را با مدیریت زمان و احاله کارها به آینده طی کرده و مانع از تحقق اراده شورا شوند.

نظری با بیان این که موارد قابل شمارش زیادی وجود دارد که اثبات می‌کند شهرداری در راستای اجرای آنچه خود خواسته، همه ظرفیت‌ها را بسیج کرده، اما برای تحقق نیافتن اراده شورا، از هیچ تلاشی فروگذار نکرده است تاکید کرد: به شهردار تهران تذکر می‌دهیم که از سنجش فرصت‌ها و تقابل با خواست نمایندگان مردم بپرهیزد و تلاش کند تا مردم خاطرات خوشی از کارآمدی و اقدامات روزهای پایانی دوره پنجم در ذهن داشته باشند.

کد خبر 503448

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.