پایان آلونک‌سازی در منطقه ۱۴ با افتتاح خیابان ۳۶ متری سودان

مدیر سابق منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان گفت: افتتاح خیابان ۳۶ متری سودان پایان آلونک‌سازی و شهرسازی نامناسب در این منطقه شهر خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی شمس امروز _یکشنبه ششم تیرماه ۱۴۰۰_ در یکصد و هفتاد و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: پنج سال پیش منطقه ۱۴ حاشیه‌ای‌ترین و کم‌درآمدترین منطقه شهر اصفهان به شمار می‌رفت و ساکنان آن نسبت به کمبود امکانات و خدمات گلایه‌های فراوانی داشتند.

وی افزود: با ایجاد و تحقق عدالت فضایی، منطقه ۱۴ به منطقه‌ای در حال توسعه تبدیل شد و دیگر در این شهر، شهروندان درجه یک و درجه دو وجود ندارد.

مدیر سابق منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان با اشاره به فرارسیدن هفته مبارزه با مواد مخدر و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای آن، تصریح کرد: شیوع مواد مخدر، حاشیه شهر را دچار چالش‌های زیادی کرده بود که با احداث و افتتاح ورزشگاه‌های جدید و کلنگ‌زنی احداث ورزشگاه امام خمینی(ره) زمینه برای پر کردن اوقات فراغت جوانان این منطقه فراهم شد.

وی ادامه داد: برای اجرای خیابان ۳۶ متری سودان که چند ماه قبل کلنگ احداث آن بر زمین زده شد، ۶۰ هزار مترمربع زمین آزادسازی شد و بر اساس برنامه‌ریزی‌ها قرار است ظرف یک ماه آینده این خیابان به بهره‌برداری برسد تا خواسته ۳۰ ساله مردم این نقطه از شهر محقق شود.

شمس تاکید کرد: افتتاح خیابان ۳۶ متری سودان پایان آلونک‌سازی و شهرسازی نامناسب در این منطقه شهر خواهد بود زیرا با احداث این خیابان، سرانه‌های خدماتی در بخش شمالی منطقه ۱۴ رشد خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: بیشترین حمایت و کمک از سوی شهردار اصفهان در این دوره مدیریت شهری برای مردم حاشیه این کلانشهر بوده است.

کد خبر 503387

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.