افتتاح خیابان ۳۶ متری سودان تا اوایل مردادماه

مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان از کلنگ‌زنی احداث ورزشگاه امام خمینی(ره) تا دو هفته آینده خبر داد و گفت: اوایل مرداد ماه امسال خیابان ۳۶ متری سودان افتتاح شده و کلنگ احداث پل امید بر زمین زده می شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بهزاد حقانی امروز _یکشنبه ششم تیرماه ۱۴۰۰_ در یکصد و هفتاد و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: ورزشگاه رستم پنجمین ورزشگاهی است که در منطقه ۱۴ شاهد افتتاح آن هستیم. این ورزشگاه مطابق با استانداردهای روز دنیا در زمینی به مساحت یک هزار و ۷۰۰ متر مربع با زیر بنای دو هزار و ۴۰۰ متر مربع احداث شده است.

مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان با بیان این که یک هزار و ۳۵۰ متر مربع از ورزشگاه رستم به سالن توپی و ۳۵۰ متر مربع آن به سالن ایروبیک و اداری اختصاص یافته است، تصریح کرد: برای احداث این ورزشگاه ۱۷ میلیارد تومان هزینه شده که شامل هفت میلیارد تومان برای آزادسازی و ۱۰ میلیارد تومان برای اجرا و خرید تجهیزات بوده است.

حقانی از کلنگ‌زنی احداث ورزشگاه امام خمینی(ره) تا دو هفته آینده خبر داد و خاطرنشان کرد: اعتبار مورد نیاز برای احداث این ورزشگاه در بودجه سال جاری منطقه پیش‌بینی شده و با انجام این اقدامات مشکلی به لحاظ سرانه ورزشی در منطقه ۱۴ نخواهیم داشت.

وی گفت: اوایل مرداد ماه امسال خیابان ۳۶ متری سودان افتتاح شده و کلنگ احداث پل امید بر زمین زده می شود.

کد خبر 503379

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حبیب IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
    0 0
    سلام نسبت به اسم خلاف خیابان زینبیه سعی کنیدبه جای ۳۶متری سودان یه اسم جدیدوخوشگل رواین خیابون بزاریدممنونم