ترافیک میدان "شهید کشوری" بابل روان می‌شود

شهردار بابل از روان سازی ترافیک میدان شهید کشوری این شهر خبر داد و گفت: با توجه به وجود بیمارستان بزرگ شهید بهشتی بابل و فعالیت تعداد زیادی از مطب‌های پزشکان در مسیر میدان شهید کشوری شاهد بروز ترافیک سنگین در این میدان هستیم که اجرای این طرح در روان‌سازی ترافیک آن اثرگذار است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی کیانی امروز _شنبه پنجم تیرماه _ در بازدید از پروژه‌های شهرداری بابل اظهار کرد: با اتصال خیابان ۳۵ متری محدوده شهرداری منطقه یک به بلوار شهید یاسینی (کمربندی دوم شرقی) و عبور خودروها از این مسیر ترافیک بلوار امام رضا (ع) و در نهایت ترافیک میدان کشوری روان تر می‌شود.

وی افزود: با توجه به وجود بیمارستان بزرگ شهید بهشتی بابل و فعالیت تعداد زیادی از مطب‌های پزشکان در مسیر میدان شهید کشوری شاهد بروز ترافیک سنگین در این میدان هستیم که اجرای این طرح در روان‌سازی ترافیک آن و در نهایت بلوار امام رضا (ع) اثرگذار است.

شهردار بابل خاطرنشان کرد: هشت قطعه از زمین‌های معروف به تفکیکی‌های شهرداری بابل به متراژ حدود ۱۲۰۰ متر برای اجرای این طرح تملک و آزادسازی شده است.

کیانی ادامه داد: شهرداری بابل برای تملک این زمین‌ها در دهه ۸۰ از محل اعتبارات عمرانی سه میلیارد تومان سرمایه‌گذاری کرده است که ارزش آن‌ها با قیمت روز در حال حاضر چندین برابر شده است.

وی گفت: این آزادسازی در جهت اتصال خیابان ۳۵ متری محدوده شهرداری منطقه یک بلوار شهید یاسینی و کمربندی دوم شرقی بوده که تا حد زیادی بار ترافیکی بلوار امام رضا (ع) را کاهش داده و مسیر عبور را برای رانندگان کوتاه‌تر می‌کند و از طرف دیگر عبور و مرور برای شهروندان مازنی و تمام هموطنان ایرانی که در این مسیر تردد می‌کنند آسان‌تر می‌شود.

کد خبر 503209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.