اهدای ۲۵۰ سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش امداد

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان با اشاره به اهدای ۲۵۰ سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش، گفت: در برنامه‌های دهه کرامت، ۱۸ نوعروس تحت پوشش امداد به خانه بخت رفتند اما همچنان برای رفع محرومیت‌ها نیازمند همراهی خیران هستیم.

کریم زارع، در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان این که خیران و نیکوکاران همواره در کنار خانواده بزرگ امداد و حامی محرومان بودند، اظهار کرد: در برنامه‌های دهه کرامت، ۱۸ نوعروس تحت پوشش امداد به خانه بخت رفتند اما همچنان برای رفع محرومیت‌ها نیازمند همراهی خیران هستیم.

وی ادامه داد: در دهه کرامت، ۲۵۰ سری جهیزیه به نوعروسان اهدا شد و امیدواریم بتوانیم تا پایان سال دو هزار نوعروس دیگر را با اهدای اقلام ضروری جهیزیه، حمایت کرده و راهی خانه بخت کنیم.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان، با اشاره به وضعیت اقتصادی حاکم بر جامعه، اهدای جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش را امری ضروری دانست و ادامه داد: هدیه این نهاد با مساعدت خیران، ۱۸ سری جهیزیه شامل پنج قلم کالای ضروری زندگی به ارزش ۳۶۰ میلیون تومان بوده است.

وی با تاکید بر لزوم فرهنگسازی ازدواج آسان و فراهم نمودن زمینه ازدواج خانواده‌های تحت حمایت بر اساس سفارشات ائمه معصوم (ع)، گفت: زوجین متقاضی زیادی در لیست نوبت دریافت کمک هزینه ازدواج و جهیزیه هستند که امیدواریم با همراهی بیشتر نیکوکاران بتوانیم سنت حسنه ازدواج آسان را ترویج داده و در فرهنگسازی این مهم، گامی مؤثر در میان جمعیت تحت حمایت این نهاد برداریم.

کد خبر 503154

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.