ساعت‌ هوشمند سامسونگ گلکسی Watch4 چه ویژگی‌هایی دارد؟

انتظار می‌رود که شرکت سامسونگ طی رویدادی در تاریخ ۲۸ ژوئن از ساعت گلکسی Watch4 خود رونمایی کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت سامسونگ قصد دارد در رویداد کنگره جهانی موبایل سال 2021 (MWC) که در تاریخ ۲۸ ژوئن برگزار می‌شود، ساعت هوشمند گلکسی Watch4 خود را رونمایی کند. اطلاعاتی که پیش از این ارائه شده است نشان می‌دهد که این شرکت ساعت هوشمند گلکسی Watch Active4 را نیز در این رویداد معرفی خواهد کرد هر چند گزارش‌های جدید نشان می‌دهد که گلکسی Watch4 و Watch Active4 دو محصول متفاوت نیستند بلکه یکسان هستند.

وبسایت 91mobiles، پیش از عرضه ساعت هوشمند گلکسی Watch4 اطلاعاتی در مورد آن ارائه کرده است. این محصول از نظر ظاهری بسیار شبیه به گلکسی Watch3 است، بعضی از مشخصات حک شده در پشت دستگاه نشان می‌دهد که در دو سایز ۴۰ و ۴۴ میلی متری عرضه خواهد شد، در برابر آب مقاوم است و به فناوری GPS مجهز است. تصاویر منتشر شده از ساعت هوشمند جدید شرکت سامسونگ نشان می‌دهد که یک جفت دکمه در لبه سمت راست آن تعبیه شده است.

همانطور که پیش از این اعلام شده بود ساعت گلکسی Watch4 در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای، سبز تیره و رزگلد در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. این محصول به یک پردازنده پنج نانومتری مجهز شده است و با استفاده از پلتفرم Tizen-Wear OS اجرا می‌شود. دیگر جزئیات مربوط به ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی Watch4 هنوز مورد تأیید قرار نگرفته است.

کد خبر 503126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.