استقلال ۲ _ گل گهر صفر/ مجیدی با یک بازی هوشمندانه‌تر قلعه نویی را شکست داد

تیم فوتبال استقلال در هفته بیست و چهارم با نتیجه دو بر صفر گل گهر را شکست داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز جمعه _ چهارم تیرماه _ تیم فوتبال استقلال در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۲۱:۵۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف گل گهر سیرجان رفت که این دیدار با نتیجه دو بر صفر به نفع استقلال به پایان رسید.

دیدار تیم‌های استقلال و گل گهر

ورزشگاه: آزادی

داوران: محمد حسین زاهدی فرد، آرمان اسعدی، جلیل شعرانی و عباس راکی

ناظر: اسماعیل صفیری

ترکیب تیم فوتبال استقلال: سید حسین حسینی، محمد حسین مرادمند، عارف غلامی، سیاوش یزدانی، محمد دانشگر، محمد نادری، مسعود ریگی، آرش رضاوند، مهدی مهدی‌پور، مهدی قایدی و آرمان رمضانی

سرمربی: فرهاد مجیدی

ترکیب تیم فوتبال گل گهر: علیرضا حقیقی، آرمین سهرابیان، علیرضا علیزاده، سید علیرضا ابراهیمی، بهنام برزای، علی اصغر عاشوری، میلاد زکی پور، یونس شاکری، رضا شکاری، احمدرضا زنده روح و گادوین منشأ.

سرمربی: امیر قلعه نویی

کارت زرد:

گل گهر: گادوین منشأ (دقیقه ۲۳)، علیرضا علیزاده (دقیقه ۷۰)

استقلال: فرشید اسماعیلی (دقیقه ۸۷)

کارت قرمز: _

گل‌ها:

استقلال: محمد حسین مرادمند (دقیقه ۱۱)، مهدی مهدی پور (دقیقه ۱۸)

شرح بازی:

حضور تعداد زیادی از بازیکنان استقلال در تیم فوتبال گل گهر سیرجان و جایگاه تیم‌ها در جدول جذابیت این دیدار را چند برابر کرده است. در دقیقه اول بازی گل گهر در موقعیت گلزنی قرار گرفت ولی از آن استفاده نکرد که تیم فوتبال استقلال در دقیقه ۱۱ روی یک صحنه جنجالی گل اول خود را توسط محمد حسین مرادمند وارد دروازه گل گهر کرد. مدتی از گل اول این تیم نگذشته بود که استقلالی‌ها روی یک کار تیمی به دروازه گل گهر رسیدند و توسط مهدی پور گل دوم خود را وارد دروازه گل گهر کردند. قلعه نویی که از این وضعیت رضایت ندارد دست به تعویض زود هنگام زده است. داور دو دقیقه وقت اضافه برای نیمه اول در نظر گرفت که در نهایت این نیمه با پیروزی دو بر صفر استقلال به پایان رسید.

در نیمه دوم گل گهر فشار را برای به ثمر رساندن گل بیشتر کرده و اجازه نداده استقلال از دفاع بیرون بیاید، استقلالی‌ها چشم به ضد حمله دارند. با وجود اینکه بازی در اختیار گل گهر است ولی نتوانستند گلی به ثمر برسانند. با توجه به عدم حضور تماشاگران صحبت‌های مربیان و بازیکنان به گوش مخاطبین می‌رسد. داور ۶ دقیقه وقت اضافه برای نیمه دوم در نظر گرفت که در نهایت استقلال با نتیجه دو بر صفر گل گهر را شکست داد.

دقایق حساس:

دقیقه ۲: بازیکن گل گهر روی توپ ارسالی هم تیمی خود در محوطه جریمه با ضربه سر ضربه ایبه سمت دروازه تیم حریف زد که حسینی توپ را در اختیار گرفت.

دقیقه ۴۶: بازیکن گل گهر توپی روی دروازه استقلال فرستاد و نزدیک بود محمدحسین مرادمند به اشتباه دروازه تیم خود را باز کند که حسینی با عکس العملی خوب توپ را دفع کرد.

دقیقه ۵۲: منشأ با یک پاس خوب در محوطه جریمه هم تیمی خود را صاحب توپ کرد ولی این بازیکن با بی دقتی موقعیت را خراب کرد.

دقیقه ۵۶: ضربه یونس شاکری بازیکن گل گهر به تیرک دروازه استقلال برخورد کرد.

دقیقه ۷۱: شوت شکاری در محوطه جریمه با بی دقتی این بازی به بیرون رفت.

دقیقه ۹۰: روی اشتباه حقیقی بازیکنان استقلال صاحب یک ضربه آزاد چسبیده به محوطه جریمه شدند که توپ توسط مدافع گل گهر به کرنر فرستاده شد.

شرح گل:

دقیقه ۱۱: روی یک ضربه آزاد بازیکن استقلال توپی روی دروازه گل گهر فرستاد که مرادمند با ضربه سر این توپ را تبدیل به گل کرد، علیرضا حقیقی توپ را از درون دروازه بیرون کشید که باعث اعتراض سرمربی گل گهر نسبت به گل شده است.

دقیقه ۱۸: بازیکنان استقلال روی یک حرکت تیمی به دروازه گل گهر رسیدند که مهدی پور در محوطه جریمه استقلال با شوتی دقیق برای دومین بار دروازه حقیقی را باز کرد.

کد خبر 503084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.