احداث پارک ترافیک ۱۳۰۰ متری در ساری

شهردار ساری از ساخت پارک ترافیکی ۱۳۰۰ متری در بوستان ملل خبرداد.‏

جواد طالبی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اجرای پروژه‌های ترافیکی و فرهنگ‌سازی در این زمینه را از اقدامات مدیریت شهری طی ماه اخیر دانست و اظهار کرد: این پارک در زمینی به مساحت ۱۳۵۰ مترمربع در بوستان ملل شهر ساری باهدف آموزش رفتار ترافیک برای دانش آموزان طراحی و جانمایی شده است و به‌صورت رایگان در اختیار مدارس مقطع ابتدایی قرار خواهد گرفت.

شهردار ساری افزود: پارک ترافیک باهدف آموزش رانندگی تشکیل شده است و امیدواریم شهرداری ساری با بهره‌برداری از این پارک سهم مؤثری در آموزش و فرهنگ‌سازی برای نسل آینده داشته باشد.

طالبی تصریح کرد: دسترسی آسان به پارک و استفاده رایگان مدارس ازجمله مزیت‌های این پروژه است.

وی ادامه داد: این پروژه عمرانی –فرهنگی که در آستانه رویداد ۲۰۲۲ انجام می‌شود نقش مؤثری در فرهنگ‌سازی ترافیک شهر ساری دارد.

طالبی تصریح کرد: شهرداری ساری با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، پروژه‌های مختلفی را با پیوست‌های فرهنگی و گردشگری برای استقبال از رویداد ۲۰۲۲ در نظر گرفته است.

وی با اشاره به اینکه پروژه بهسازی پارک جنگلی سکوتپه در دستور کار قرار دارد، گفت: پارک اکو در منطقه صفرآباد نیز از دیگر پروژه‌های مهم مرکز استان در راستای رویداد ۲۰۲۲ است و بهسازی و آماده‌سازی این پارک طی روزهای گذشته شتاب گرفته و سازمان‌های عمران و سیما و منظر و فضای سبز شهری در این پروژه به‌صورت مستمر در حال فعالیت هستند.

کد خبر 502825

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.