اقدامات شورای پنجم در ۲۲ سال گذشته بی‌سابقه بوده است

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی کلانشهر شیراز گفت: در انتخابات ۲۸خردادماه اعضای جدیدی به شورای شهر راه یافتند و برای همه آنان آرزوی موفقیت می‌کنیم؛ اما باید گفت که اقدامات شورای پنجم در ۲۲ سال گذشته بی‌سابقه بوده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نوذر امامی عصر امروز چهارشنبه_ دوم تیرماه_ در آئین افتتاح پروژه‌های شهرداری منطقه ۱۰ با اشاره به اتمام مدت خدمتگزاری شورای پنجم، اظهار کرد: خدمات شورای پنجم در ذهن و یاد مردم ماندگار شد.

امامی گفت: من روستایی ساده‌ای هستم که در شیراز زندگی کرده‌ام و از جنس مردم هستم و هر جا توانسته‌ام به همشهریانم کمک کرده‌ام، می‌دانم که مردم برای رفع مشکلاتشان به فردی از جنس خودشان احتیاج دارند.

عضو شورای اسلامی کلانشهر شیراز با بیان اینکه اعضای پارلمان شهری هیچ تفاوتی با دیگران ندارند، تاکید کرد: تنها تفاوت این افراد با دیگران در این است که آنان مسئولیت بزرگی بر دوش دارند.

وی گفت: در چهار سال گذشته با همت کارکنان شهرداری و شهردار اقدامات بزرگی را انجام دادیم و امروز شادمان هستم که بیش از ۱۰ طرح مؤثر در زندگی شهروندان را تنها در کمیسیون معماری و شهرسازی تصویب و اجرا کردیم. سامانه شفافیت و تعارض منافع، کم‌کردن پارکینگ‌ها در ساختمان‌های تجاری و اداری، بازنگری و ساماندهی باغات قصردشت، تصویب چشم‌انداز بیست‌ساله و پنج‌ساله سوم و پروژه‌های انسان‌محور از این طرح‌ها بوده است.

امامی با بیان اینکه شورای پنجم در کنار اقدامات نرم‌افزاری از اقدامات سخت‌افزاری نیز غافل نبوده است، گفت: از ساخت پل، زیرگذر و تقاطع‌های غیرهمسطح غافل نماندیم و در کمیسیون معماری و شهرسازی در بافت فرسوده شیراز کاری کردیم که در چهار دهه گذشته بی‌نظیر بوده است.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی کلانشهر شیراز عنوان کرد: دیوارسازی، پیاده‌راه‌سازی، کف‌سازی و مهم‌تر از همه مستندسازی بافت تاریخی از اقدامات ماندگار این کمیسیون بوده است.

وی گفت: در شهرداری منطقه ۱۰ "پارک نهر اعظم" که امروز افتتاح شد، بوستانی ترکیبی شامل بخش‌های ورزشی، سرگرمی و تفریحی است و ارزش افزوده برای ساکنان این منطقه را به همراه خواهد داشت.

امامی افزود: زمانی قصد داشتند که این منطقه را مسکونی کنند؛ اما شورای پنجم با نیم‌نگاهی به آینده شیراز و با توجه به اهمیت نهر اعظم این فضا را به محیطی فرح‌بخش تبدیل کرد که همگان بتوانند از آن بهره ببرند.

عضو شورای اسلامی کلانشهر شیراز با اشاره به اینکه فقط در سال ۱۳۹۹ در منطقه ۱۰ شهری پروژه‌هایی به ارزش بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان اجرا شده است، عنوان کرد: این پروژه‌ها شامل آسفالت، اجرای پیست دوچرخه‌سواری، احداث بوستان و پیاده‌راه، ایجاد بولوار و پل انجیره، کندروهای گویم و ایجاد محورهای مختلف در شهرک‌های گلستان، بزین و بهشتی بوده است.

امامی گفت: چهار سال در شورای پنجم به شهروندان صادقانه خدمت کردیم. به مردم عشق ورزیدیم با آنان زندگی کردیم و در خدمتشان بودیم و امید است که بتوانیم بیش از این در خدمت آنان باشیم.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی کلانشهر شیراز تاکید کرد: اصلاح‌طلبان در تغییر جهت مصلحت، درستکاری و اصلاح امور مردم توانمند هستند و راهی را که شهیدان با عنوان بزرگ‌ترین مصلحان اجتماعی آغاز کردند، ادامه خواهیم داد و در آبادانی شهر می‌کوشیم.

کد خبر 502791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.