شهردار اصفهان: در دیپلماسی شهری از دولت جلوتر بودیم

شهردار اصفهان گفت: جشنواره علمی فرهنگی اصفهان و سنت پترزبورگ زمینه‌سازی ارتباط طبقه خلاق دو شهر خواهرخوانده به ویژه برای دانشجویان و استادان است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت الله نوروزی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"‌جشنواره علمی فرهنگی اصفهان و سنت پترزبورگ از سوی دانشگاه اصفهان با هدف زمینه‌سازی ارتباط طبقه خلاق دو شهر خواهرخوانده اصفهان و سنت پترزبورگ به ویژه برای دانشجویان و استادان برگزار شد.

سرکنسول روسیه در اصفهان در این برنامه حضور داشت و ارتباط آنلاین با سفیر ایران در روسیه برقرار شد.

در این دوره مدیریت شهری، موضوع خواهرخواندگی حقیقتاً در شهرداری محصور نماند و امروز دیگر خواهرخوانده‌های اصفهان فقط خواهرخوانده‌های شهرداری نیستند بلکه به ظرفیتی برای ارتباط بین سایر دستگاه‌ها با کشورهای خارجی تبدیل شده‌اند و شهرداری در این زمینه نقش تسهیلگر را ایفا می‌کند تا از این ارتباطات به خوبی در همه حوزه‌ها و برای سایر نهادهای شهر هم استفاده شود.

در این زمینه ‏خوشحالم شهروند دیپلمات ⁩به عنوان طرح اداره بین الملل شهرداری اصفهان ⁩به یک چتر حمایتی برای همکاری‌های بین الملل ⁧در همه اصفهان تبدیل شده است.

شهرداری اصفهان در این دوره توانست با دیپلماسی قوی و تعامل با وزارت امور خارجه، نقش مدیریت شهری را در حوزه دیپلماسی شهری از دولت جلوتر ببرد؛ مقام عالی وزارت امور خارجه هم در دیدار اخیر بر این موضوع صحه گذاشت که شهرداری اصفهان دیپلماسی عمومی را ارتقا داده است؛ و این موضوع حتی در شرایط همه گیری کرونا نیز با قدرت و قوت به پیش رفت. "

کد خبر 502648

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.