میدان برازنده ساماندهی می‌شود

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان گفت: ساماندهی میدان برازنده در دستور کار پروژه های ۱۴۰۰ منطقه قرار دارد.

علی اصغر شاطوری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به پروژه‌های در حال انجام این منطقه، اظهار کرد: احداث پاتوق‌های محلی در محلات منطقه هفت یکی دیگر از پروژه‌های سال جاری است.

وی گفت: احداث مسیرهای دوچرخه بر اساس طرح کلی پیش‌بینی شده توسط مشاور معاونت حمل و نقل و ترافیک نیز در دستور کار سال‌جاری قرار دارد.

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان با تاکید بر لزوم توجه به بازگشایی گلوگاه‌ها و روان بخشی بافت محلات این منطقه، افزود: با توجه به مشکلات خاص موجود به لحاظ وجود گلوگاه‌ها در محلات، از قبل اقداماتی برای رفع آن انجام داده و اعتبار لازم در بودجه سال ۱۴۰۰ پیش بینی شده که در مرحله انجام توافقات هستیم.

وی گفت: طرح احداث و احیای مسیر گردشگری مادی صفی‌میرزا با توجه به تأکیدی که در خصوص رونق گردشگری شهر اصفهان مطرح بوده، پیشنهاد و مصوب شد که اقدامات عمرانی آن در حال انجام است.

شاطوری با بیان این که برای اصلاح پل شریعتی (ورودی شمال شهر اصفهان) به طور مشترک بین دو منطقه هفت و ۱۲ بودجه لازم پیش بینی شده است، ادامه داد: با توجه به مشکلات ترافیکی و وقوع تصادفات زیاد ردیف مورد نیاز در بودجه سال جاری منطقه در نظر گرفته شده و مصوب شده تا این اصلاح انجام شود.

وی از احداث نخستین ایستگاه آتش نشانی در محدوده منطقه هفت شهرداری خبر داد و اظهار کرد: این ایستگاه در زمینی به مساحت دو هزار و ۵۰۰ مترمربع جنب میدان حج در خیابان آل بویه احداث خواهد شد.

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان با بیان این که تملک ایستگاه مترو شاهد در دستور کار قرار گرفته است، گفت: برای اتمام آزادسازی و احداث ادامه خیابان شهید احمدی ردیف اعتباری مورد نیاز در بودجه ۱۴۰۰ پیش بینی شده که با اجرای این پروژه بخشی از بار ترافیکی خیابان گلستان کاهش خواهد یافت.

کد خبر 502628

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.