برخی نامزدهای انتخاباتی قانون را رعایت نکرده‌اند

شهردار پره‌سر گفت: متاسفانه ستادهای نامزدهای ششمین دوره شورای اسلامی شهر در ایام انتخابات با نصب آثار تبلیغاتی در محل‌های غیرمجاز و دیوارهای این شهر آسیب زیادی به سیما و منظر شهری وارد کردند.

شهرام شهابی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: شهرداری پره‌سر برای فعالیت‌های تبلیغات نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر، شش جایگاه تبلیغاتی را در مجموع با مساحت حدود ۶۰ مترمربع اختصاص داده بود.

وی تصریح کرد: متأسفانه ستادهای نامزدهای انتخاباتی در ایام انتخابات با نصب آثار تبلیغاتی در محل‌های غیرمجاز مثل مبلمان شهری، جداول، تیرها، تابلوهای راهنمایی و رانندگی، برق، پست و مخابرات و دیوارها، آسیب زیادی به سیما و منظر این شهر وارد کردند.

شهردار پره‌سر خاطرنشان کرد: علیرغم این که پیش از آغاز ایام تبلیغات انتخاباتی، جلسات توجیهی با حضور همه نامزدها در فرمانداری شهرستان رضوانشهر برگزار شده و بر رعایت قانون تاکید شده بود، اما متأسفانه بسیاری از نامزدها و طرفداران آنها با نصب آثار تبلیغاتی در نقاط غیرمجاز، به سیما و منظر شهری آسیب رساندند و با این اقدام خود هزینه و زحمت مضاعفی را بر شهرداری و نیروهای خدمات شهری تحمیل کردند.

وی یادآور شد: از فردای انتخابات، ۳۴ نفر نیروی خدمات شهری شهرداری پره‌سر پاکسازی و امحای آثار تبلیغاتی و جمع آوری سازه‌ها را آغاز کردند.

به گزارش ایمنا، شهر ساحلی پره‌سر از توابع شهرستان رضوانشهر و در ۸۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است و در انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر در ۲۸ خردادماه ۱۷ نامزد برای به دست آوردن پنج کرسی اصلی با هم به رقابت پرداختند.

کد خبر 502600

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.