پردیس اختصاصی مادر و کودک در مشهد افتتاح می شود

شهردار مشهد از افتتاح پروژه پردیس اختصاصی مادر و کودک در شنبه آینده خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا کلائی در اینستاگرام خود نوشت:

"مردم شریف مشهد، سلام

یکی از پروژه‌هایی که از افتتاحش خیلی خوشحالم، پردیس اختصاصی مادر و کودک هست.
معتقدم این مجموعه یکی از حلقه‌های توسعه فضاهای سرگرمی و تفریحی می‌تونه باشه و خلأ نبودن یک فضای مناسب رو برای تفریح و ورزش مادران در کنار فرزاندان‌شون پر کنه.
همونطور که میدونید یکی از دغدغه‌های اصلی مادرها وقتی می‌خوان به پارک برن تا ورزش کنند این هست که بچه‌شون رو چیکار کنند و بیشتر حواس و انرژی شون برای مراقبت از فرزاندنشون هست. اما با تلاش همکاران خوبم فضای مناسبی در پردیس مادر و کودک ایجاد شده که هم برای مادران فضای مناسب ورزش، پیاده‌روی و رینگ اختصاصی دوچرخه سواری به وجود اومده و هم این‌که به صورت مستقل برای نگهداری از فرزندان‌شون فضای مناسبی پیش‌بینی شده.
ساختمانی سه طبقه با خدماتی مثل سالن ورزشی کودک و مادر به‌صورت مجزا، اتاق نگهداری کودک، اتاق سنجش سلامت کودک و کافی‌شاپ در این مجموعه ۶/۵ هکتاری تعبیه شده و فکر می‌کنم می‌تونه نیازهای مادران برای رفتن به یک مجموعه ورزشی و پارکی رو تا حد زیادی برطرف کنه.
این رو هم باید عرض کنم که در فضای باز بوستان مادر و کودک، وسایل بازی و مجموعه سرگرمی در نظر گرفته شده. هم‌چنین پروژه به شکلی طراحی و اجرا شده تا مادربزرگ‌ها و سالمندان عزیز و هم‌چنین خانم‌های باردار هم بتونند از فضای پارک استفاده کنند و امکانات مورد نیاز اون‌ها جهت استراحت هم پیش بینی شده.

به لطف خدا شنبه این پروژه که ماحصل تلاش همکارانم در سازمان عمران شهرداری مشهد و منطقه ۱۱ هست در خیابان امامت ۴۹ به بهره برداری میرسه. به دکتر کاظمی، مهندس حجازی و همکاران محترمشون خداقوت میگم و هم‌چنین باید یک خسته نباشید ویژه به خانم دکتر عرب‌احمدی شهردار منطقه ۱۱ بابت تلاش‌های زیادی که برای به ثمر رسیدن پردیس مادر و کودک داشتند عرض کنم.

سوپرایز بزرگی که این پروژه داره در کنار همه نکاتی که عرض کردم و در کنار بایدو برای مادران، مینی بایدو هم با تلاش عزیزان در شرکت توسعه ارتباطات ترافیکی شهرداری مشهد جای‌گذاری شده تا کودکان هم در کنار مادران بتونند در رینگ دوچرخه سواری از دوچرخه‌های اشتراکی استفاده کنند؛ مبارک همه مردم مشهد باشه این پروژه بویژه مادران و کودکان عزیز. "

کد خبر 502559

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.