۴۲۶ نفر از کارکنان شهرداری دوز اول واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند

شهردار گرگان گفت: شهرداری در فراخوانی از پاکبان‌هایی که مرحله اول واکسن کرونا را دریافت نکرده‌اند خواسته تا برای تزریق واکسن کرونا اقدام کنند.

عبدالرضا دادبود در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه مجموعاً ۴۲۶ نفر از کارکنان شهرداری گرگان دوز اول واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند، اظهار کرد: ۴۱۰ نفر از پاکبانان شهرداری و ۱۶ نفر از کارکنان غسالخانه شهرداری گرگان دوز اول واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند و برای دریافت دوز دوم واکسن کرونا در نوبت هستند و برخی از آنها مرحله دوم تزریق واکسن را انجام داده‌اند.

شهردار گرگان خاطرنشان کرد: تعداد کل پاکبانان شهرداری ۵۶۰ نفر است که ۴۲۶ نفر دوز اول واکسن را دریافت کرده‌اند؛ مابقی یا تمایلی برای دریافت واکسن کرونا نداشته‌اند یا از برنامه تزریق واکسن جا مانده‌اند یا  طبق تشخیص پزشک و به دلیل داشتن بیماری زمینه‌ای، واکسن کرونا دریافت نکرده‌اند.

دادبود اضافه کرد: بر این اساس شهرداری گرگان فراخوانی داده است تا آن دسته از پاکبانان شهرداری که از مرحله اول تزریق واکسن جا مانده‌اند آن را دریافت کنند.

وی با تاکید بر اینکه واکسیناسیون همه کارکنان شهرداری منوط به میزان سهمیه بندی واکسن است، ادامه داد: در ادامه واکسیناسیون کارکنان شهرداری گرگان علاوه بر پاکبانان و کارکنان غسالخانه، کارکنان سایر بخش‌های حساس از جمله سازمان مدیریت پسماند نیز در اولویت تزریق هستند تا مرحله اول واکسن کرونا را تا پایان تیرماه دریافت کنند.

شهردار گرگان تاکید کرد: تزریق واکسن کارکنان شهرداری در مراکز بهداشت انجام می‌شود این واکسن‌ها روسی و چینی و مورد تأیید وزارت بهداشت است.

کد خبر 502553

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.