گشتی در جزیره هنری فک‌های دریایی

جزیره فک‌های دریایی در حدود ۷.۵ کیلومتری سواحل شمالی "False Bay"، نزدیک به کیپ تاون قرار دارد و به دلیل وجود فک‌های دریایی زیاد به این نام معروف است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، جزیره فک‌های دریایی، یکی از مقاصد جذاب گردشگری است که در شهر کیپ‌تاون قرار دارد. هر ساله گردشگران و ماجراجویان زیادی، علاوه بر بازدید از سایر دیدنی‌های آفریقای جنوبی مسیر این جزیره را در پیش می‌گیرند تا شگفتی‌های آن را ببینند.

این جزیره کوچک در حدود ۷.۵ کیلومتری سواحل شمالی "False Bay"، نزدیک به کیپ‌تاون قرار دارد و به دلیل وجود فک‌های دریایی بسیار به جزیره فوک‌های دریایی (Seal Island) معروف است.

فوک‌های دریایی که با حرکات و رفتارهای خود توجه گردشگران آفریقای جنوبی را جذب می‌کنند، باید از نزدیک دید. هزار و ۴۰۰ فک دریایی در این جزیره زندگی می‌کنند و علاوه بر آن پرندگان دریایی و سایر گونه‌های پرندگان در این جزیره وجود دارد. این جزیره باریک ۸۰۰ متر طول و ۵۰ متر عرض دارد و پوشش گیاهی خاصی در آن دیده نمی‌شود.

جالب است بدانید که بقایا و خرابه‌های چند خانه و سازه قدیمی و بعضی آثار سنگی مربوط به دهه ۱۹۳۰ میلادی در این جزیره کوچک به چشم می‌خورد که گردشگران می‌توانند بخشی از وقت خود را به دیدن آن‌ها اختصاص دهند.

از دیگر جذابیت‌های که جزیره فک‌های دریایی کیپ‌تاون دارد ساحل سانتوس است؛ بازدید کنندگان می‌توانند در امتداد این ساحل شنی که شیب ملایمی دارد به قدم زدن پرداخته و از مناظر خاص و زیبایی که در اطراف آنها وجود دارد نهایت لذت را ببرند.

در کیپ‌تاون اسکله‌ای به نام اسکله ویکتوریا و آلفرد وجود دارد که جزء محبوب‌ترین دیدنی‌های آفریقای جنوبی از نگاه گردشگران محسوب می‌شود. گردشگران می‌توانند علاوه بر لذت بردن از صرف غذا در رستوران‌های اطراف اسکله ویکتوریا، به تماشای گالری‌های هنری، آمفی تئاتر، آکواریوم و سرگرمی‌های زنده در اسکله بروند.

گونه‌های متنوعی از گیاهان آفریقای جنوبی نیز در باغ گیاه شناسی کریستن وجود دارد که باعث آرامش روح و جان افراد می‌شود. چشم‌انداز زیبایی که این باغ به کوه تیبل دارد، جذابیت آن را بیشتر می‌کند.

گهواره نوع بشر، پارک شیرها، میدان نلسون ماندلا، موزه آپارتاید و پارک گلف ریف سیتی از دیگر مکان‌های دیدنی آفریقای جنوبی است که بازدید از آن‌ها برای گردشگران پیشنهاد می‌شود.

کد خبر 502529

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.