بازدید اهالی رسانه از نمایشگاه «خطوط خاموش»

 تور ویژه بازدید «خبرنگاران و اهالی رسانه اصفهان» از نمایشگاه خطوط خاموش در ساختمان مرکزی حوزه هنری استان اصفهان برگزار شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان اصفهان، عمارت سعدی اصفهان و سه گالری نمایش دهنده آثار «خطوط خاموش» روز گذشته شاهد حضور جمعی از خبرنگاران و فعالان خبری اصفهان بود. اهالی رسانه از آثار نفیس خطوط کوفی، محقق، ریحان، ثلث، رقاع، توقیع، دیوانی و تعلیق این نمایشگاه بازدید کردند.

این تور به اهالی رسانه و به ویژه خبرنگاران فرهنگی و هنری اصفهان اختصاص داشت که در آن شرایط ویژه نگارش هر تابلو، خطی که با آن تابلو نوشته شده، زمان رواج آن خط در ایران، اساتید مطرح، کتب و قرآن‌های نمونه نگارش شده توسط اساتید خوشنویس بیان شد.

در این بازدید که با حضور مجتبی شاه مرادی رئیس حوزه هنری استان اصفهان در میان جمعی از خبرنگاران و عکاسان خبری خبرگزاری‌ها و روزنامه‌ها مختلف اصفهان برگزار شد محسن سلیمانی مدیر خانه خط حوزه هنری استان اصفهان و شهاب شهیدانی در خصوص تابلوهای سه گالری گلستان، بوستان و نقطه به ارائه نکاتی پرداختند.

گفتنی است، نمایشگاه «خطوط خاموش» که آثار اساتید برجسته خوشنویسی در آن به نمایش درآمده است از روز ۷ خرداد لغایت ۲ تیرماه در گالری‌های سعدی حوزه هنری اصفهان جهت بازدید عموم دایر است.

کد خبر 502494

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.