اصلاح ساختار نباید منجر به کاهش حقوق کارکنان شهرداری شود

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران گفت: به نظر می‌رسد شهرداری برداشت متفاوتی از یکی از مصوبات شورا داشته و نباید میزان دریافتی‌های کارکنان مرکز مطالعات در جریان ادغام‌های معاونت‌ها کاهش می‌یافت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مرتضی الویری در جلسه امروز (سه‌شنبه) شورای شهر تهران با اشاره به برداشت اشتباهی که شهرداری از مصوبه ادغام دو معاونت شهرداری داشته است، اظهار کرد: شورا مصوبه‌ای در راستای ادغام معاونت‌ها داشت مبنی بر این که مرکز مطالعات به جای این که زیر نظر شهردار باشد زیر نظر معاونت برنامه‌ریزی کار کند اما آنچه اتفاق افتاده کاهش حقوق کارکنان و مدیران مرکز مطالعات است.

وی با بیان این که این کاهش به این سبب است که مرکز مطالعات زیر نظر شهردار نیست، ادامه داد: وقتی با آقای رسولی صحبت کردم وی گفت به هیچ وجه کاهش دریافتی مدیران و کارکنان مرکز مطالعات مد نظر شورا نبوده است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران افزود: با این اقدام شهرداری تهران دریافتی فردی که مدرک دکتری داشته از ۱۰ میلیون تومان به ۶ میلیون تومان کاهش یافته و تاکید می‌کنم شورا در این زمینه مصوبه‌ای نداشته و نباید به پای شورا نوشته شود.

ابراهیم امینی هم در پاسخ به این تذکر گفت: شورا این موضوع را پیگیری می‌کند که با اصلاح ساختار مشکلی برای میزان دریافتی کارکنان این مرکز ایجاد نشود.

کد خبر 502364

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.