اول شدن آرای باطله در بعضی شهرها یک زنگ خطر است

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: در انتخابات شورای شهر برخی از کلانشهرها نظیر کرج، اراک و همدان آرای باطله مقام اول را داشته که باید به‌عنوان زنگ‌خطری به آن نگریسته شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید ابراهیم امینی در جلسه امروز (سه‌شنبه) شورای شهر تهران با اشاره به مشخص شدن نتایج انتخابات این شورا، ضمن آرزوی موفقیت برای راه‌یافتگان جدید به شورا اظهار کرد: امیدوارم اعضای جدید با تلاش خود بتوانند پاسخگوی مطالبات شهروندان تهرانی باشند و از میراث شورای پنجم در زمینه‌هایی نظیر شفافیت، مبارزه با تعارض منافع، حفاظت از باغات و فضای سبز، مبارزه با شهر فروشی را مدنظر قرار دهند و مسیر فعلی در این موارد ادامه پیدا کند.

وی ادامه داد: از همکاران شاغل در شهرداری تهران که برای ایجاد زندگی با آرامش و به دور از مشکلات شهروندان تهرانی تلاش می‌کنند، می‌خواهم در دوران باقیمانده تا آغاز به‌ کار شورای ششم همچنان با قدرت و توان بالا کارهای خود را ادامه دهند و جهت پیشبرد امور شهری تلاششان را ادامه دهند.

نایب رئیس شورای شهر تهران تاکید کرد: همه ما باید بدانیم به‌ویژه در مسئولیت‌هایی که با رأی شهروندان است، اگر چند صباحی مسئولیتی داریم در مدت مشخص شده قانونی مستأجر هستیم و پس از دوران تصدی باید منصب خود را به مالکان اصلی که مردم هستند واگذار کنیم.

امینی در ادامه با اشاره به این که مردم تشخیص می‌دهند در هر دوره چه کسانی در مناصب حضور پیدا کنند، افزود: جا دارد آمار کسانی که در انتخاب افراد شرکت نکرده‌اند و مجموع تعداد آرا توسط دلسوزان نظام تجزیه و تحلیل شود و سیاست‌های نظام به‌گونه‌ای باشد که روزبه‌روز شاهد افزایش شکاف بین شهروندان و متصدیان امور و نظام نباشیم و تلاش شود که اگر فاصله‌ای ایجاد شده، کمتر شود.

وی خاطرنشان کرد: در انتخابات شورای شهر برخی از کلانشهرها نظیر کرج، اراک و همدان آرای باطله مقام اول را داشته که باید به‌عنوان زنگ‌خطری به آن نگریسته شود.

کد خبر 502358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.