عصرانه خبری شهرهای ایران در ۳۱ خردادماه

در این بسته خبری از لوله گذاری پارک خطی خرمشهر تا انجام ۱۱۵ عملیات آتش‌نشانی در خمین و پیشرفت فیزیکی کلینیک خودرو اسلامشهر را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

انجام ۲۹ عملیات آتش نشانی قزوین در یک روز

قدیر موسی‌خانی، رئیس سازمان آتش نشانی قزوین گفت: در ۲۴ ساعت گذشته، نیروهای عملیاتی این سازمان در ۲۹ عملیات شرکت کردند.

اتصال پساب شرکت نفت پارس به شبکه آبیاری بوستان ولی‌عصر (عج) شهر قدس

مرتضی موسویان، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قدس در تشریح این اقدام گفت: در شهر قدس حدود ۴۰ درصد از آب مصرفی جهت حفظ و نگهداری فضای سبز از آب شرب تأمین می‌شد، به همین منظور تأمین آب خام با هدف صرفه‌جویی در مصرف آب شرب، در دستور کار قرار گرفت تا ۱۰۰ درصد آب مصرفی جهت آبیاری فضای سبز از آب خام تأمین شود.

تسهیلات ویژه برای احداث اقامتگاه‌های بوم گردی بافران

احمد دهقانی، شهردار بافران گفت: برای ترغیب مالکان املاک واقع شده در مسیر خط گردشگری جهت انجام ایمن‌سازی دیواره‌ها، بسته‌های تشویقی و تمهیداتی ویژه در نظر گرفته شده و طرح و برنامه برای تبدیل بعضی املاک به اقامتگاه‌های بوم گردی ارائه می‌شود.

رونمایی از المان شهدای گمنام شهر شیرین‌سو

سیدمصطفی موسوی، شهردار شیرین سو از رونمایی از المان شهدای گمنام و برگزاری نخستین یادواره شهدای گمنام شهر شیرین سو در روز پنجشنبه هفته جاری خبر داد.

اختصاص ۱۱۱ میلیارد ریال برای اتمام پروژه‌های عمرانی فریدون‌شهر

سید هاشم حسینی، شهردار فریدون‌شهر گفت: از محل بودجه ۱۴۰۰ شهرداری برای پروژه‌های عمرانی شهری ۱۱۱ میلیارد و سه میلیون ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

فرآیند صدور پروانه‌های ساختمانی ساری، الکترونیکی می‌شود

سامانه الکترونیکی صدور پروانه‌های ساختمانی در آینده‌ای نزدیک طراحی و پیاده سازی می‌شود؛ این سامانه علاوه بر برقراری ارتباط دوسویه میان شهرداری ساری و سازمان نظام‌مهندسی، این امکان را به دو طرف می‌دهد تا نقشه‌های مربوطه از شهرداری به‌نظام مهندسی ارسال و پس از تأیید در ادامه فرآیند صدور پروانه در شهرداری قرار بگیرد تا این روند برای شهروند با سهولت و سرعت بیشتری انجام شود.

پیشرفت فیزیکی جایگاه سوخت چند منظوره و کلینیک خودرو اسلامشهر

چنگیز جعفری، مدیر سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اسلامشهر با اعلام این خبر افزود: عملیات احداث جایگاه سوخت چند منظوره و کلینیک برندینگ خودرو در مساحتی به وسعت ۶ هزار متر مربع و بنای ۲۴۰۰ مترمربع با هزینه‌ای بالغ بر ۱۱ میلیارد تومان توسط شهرداری و با مشارکت بخش خصوصی آغاز شد و تاکنون بیش از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

لوله گذاری پارک خطی خرمشهر

شهرداری خرمشهر لوله گذاری پارک خطی جهت ایجاد شبکه آبیاری مکانیزه تحت فشار را آغاز کرد.

انجام ۱۱۵ عملیات آتش‌نشانی در خمین

مهدی کمانی، مسئول آتش‌نشانی شهرداری خمین گفت: ۱۱۵ عملیات آتش‌نشانی در سه ماهه نخست امسال توسط آتش‌نشانان ۲ ایستگاه این شهرستان انجام شد.

فضاسازی شهر قزوین به مناسبت دهه کرامت

داریوش قاسمی، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین گفت: به مناسبت فرارسیدن دهه کرامت فضای شهر آماده سازی شد.

کد خبر 502274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.