۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۰
آغاز فعالیت جمعه بازار بعثت

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان گفت: جمعه بازار بعثت از جمعه این هفته فعالیت خود را آغاز می‌کند.

محمد مجیری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: به دلیل حجم بالای تردد و تجمع در جمعه بازار بعثت با توجه به شرایط کرونایی جمعه بازار بعثت تعطیل شده بود که با توجه به بهبود شرایط از روز جمعه هفته جاری بار دیگر با رعایت حداکثری پروتکل‌های بهداشتی فعال می‌شود.

وی با اشاره به ساماندهی و اصلاح ساختار جمعه بازار بعثت، گفت: فضای این بازار در شأن مردم اصفهان نبود از این رو بازسازی آن با ایجاد غرفه و مسقف کردن فضا انجام شده مورد استفاده دست فروشان و مردم قرار گیرد.

کد خبر 502188

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۱
    2 0
    خدارا شکر
  • حسین IR ۱۹:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۱
    6 1
    روی سخنم با مسئولین جمعه بازار بعثت است چرا نمی‌خواهید بپذیرید پرنده فروش ها هم در این شهر حق و حقوق دارند؟؟؟ چرا بدون دلیل شرعی و قانونی بازار و کسب و کارشان را تعطیل کردید؟ اگر مدیریت بلد بودید اگر کمی اطلاعات از کشورهای توسعه یافته مثل چین و ژاپن و... می‌داشتید به جای انکار وجود این صنف فرصت و بستر پیشرفتش را فراهم میکردید نه اینکه همان بیابان دور از شهر را هم از آنها بگیرید. واقعا تاسف دارد با اینهمه ازدحام متقاضی آنها را از کار شرعی و قانونی‌شان منع می‌کنید و اینهمه استعداد تجارت و پول سازی را میگذارید هرز برود.