تصویب طرح احداث تقاطع غیرهمسطح خیابان جویبار قائمشهر

شهردار قائم شهر از تصویب شدن پروژه تقاطع غیر همسطح خیابان جویبار در این شهر خبرداد.‏

عباس صالح‌زاده در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه پروژه تقاطع غیر همسطح خیابان جویبار با همکاری شهرداری قائم شهر، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به صورت مشارکتی احداث می‌شود، اظهار کرد: این پروژه با ابلاغ ۲۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و با پیگیری‌های شهرستانی مصوب شد و به همراه تخصیص ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار در بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری قائم شهر صورت می‌گیرد.

وی افزود: پروژه تقاطع غیر همسطح خیابان جویبار در استانداری مازندران با حضور مشاور و مسئولان مرتبط جهت اجرا به تصویب نهایی رسید.

صالح زاده تصریح کرد: این پروژه با اعتبار ۴۰۰ میلیارد ریال در طول یک سال و به روش بسیار دقیقی با استفاده از تکنولوژی‌ها مناسب عملیاتی می‌شود.

شهردار قائم شهر یادآور شد: عرض این پروژه جهت عبور دو طرفه به صورت زیر گذر ۱۰ متر و ارتفاع باکس ۴.۲ به همراه دو لاین روگذر محور اصلی با عرض حداقل ۱۲ متر به صورتی که پیاده راه مناسب نیز داشته باشد به تصویب رسید.

وی عنوان کرد: با توجه به تصویب اجرای پروژه تقاطع غیر همسطح چهار راه جویبار (چمازکتی)، عملیات عمرانی احداث کارگاه و تغییر مسیر تردد وسایل نقلیه خیابان شریعتی به سمت کمربندی شمالی و استقرار ماشین آلات کارگاهی در روزهای اخیر آغاز شده است.

کد خبر 502158

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.