گوشی‌های هواوی سری Nova 9 چه زمانی رونمایی می‌شود؟

اطلاعات منتشر شده نشان می‌دهد که گوشی‌های هواوی سری Nova 9 بین ماه آگوست یا اکتبر رونمایی خواهد شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت هواوی گوشی‌های هوشمند سری Nova 8 را در پایان سال ۲۰۲۰ میلادی معرفی کرد. هم اکنون نیز منابع مختلفی نشان می‌دهد که این شرکت در حال تولید گوشی‌های سری Nova 9 است و تخمین زده شده است که این مدل گوشی‌ها بین ماه آگوست تا اکتبر رونمایی خواهد شد.

به نظر می‌رسد که گوشی‌های هوشمند هواوی سری Nova 9 از نظر مشخصات و طراحی بسیار شبیه گوشی‌های سری Nova 8 است. یک قاب بیضی شکل در پنل پشتی گوشی‌های هواوی سری Nova 8 قرار گرفته شده است که از دوربین‌های این گوشی میزبانی می‌کند. به احتمال بسیار زیاد گوشی Nova 9 همانند گوشی‌های سری هواوی P50 دارای حلقه‌های دوگانه دوربین است به طوری که لنزهای اصلی در حلقه بالایی قرار گرفته شده است و دوربین‌های دیگر به همراه فلاش LED در حلقه دوم تعبیه شده است.

با توجه به اطلاعات منتشر شده در ماه مه گوشی‌های Nova 9 به تراشه Kirin 990E مجهز خواهند شد گوشی Mate 40E 5G نیز از این پردازنده بهره می‌برد. احتمالاً به دلیل مشکل کمبود تراشه، گوشی‌های Nova 9 به پردازنده‌های 4G مجهز خواهد شد به عبارت دیگر مدل‌های گوشی Nova 9 ممکن است از اتصالات 5G پشتیبانی نکند.

شرکت هواوی علاوه بر گوشی‌های سری Nova 9 در حال تولید گوشی‌های سری P50 است. گزارشات منتشر شده نشان می‌دهد که گوشی‌های هواوی P50، P50 Pro و +P50 Pro که به تراشه Kirin 9000 SoC مجهز خواهند بود در ماه جولای یا آگوست رونمایی خواهد شد. طی هفته‌های آینده اطلاعات بیشتری در مورد گوشی‌های سری Nova 9 و P50 در دسترس قرار خواهد گرفت.

کد خبر 502157

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.