از تاکید بر تسریع احداث تئاتر شهر تا لزوم استفاده از تمام ظرفیت‌های اصفهان در شورای ششم

اعضای شورای شهر اصفهان در بخش تذکر میان دستور خود در یکصد و هفتاد و پنجمین جلسه علنی این شورا بر تکمیل پروژه‌های زیرساختی تئاتر، ادامه توسعه شهر در شورای ششم و لزوم به‌کارگیری رویکرد متفاوتی در شورای آینده تاکید کردمد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی مزروعی، سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان امروز (یکشنبه) در جلسه علنی شورا اظهار کرد: شورای شهر اصلاح‌طلب با رویکرد متفاوت در ایجاد زیرساخت‌های فرهنگی عمل کرد و برای افزایش این ظرفیت اقدامات زیادی انجام داد.

وی افزود: احداث تئاتر شهر در بودجه سال ۹۹ ردیف مشخص داشت، جانمایی آن در مجاورت منظر چهارباغ انجام و طرح معماری این پروژه تهیه و تصویب شد اما پس از تهیه طرح، تصمیم گرفته شد تا این پروژه با مشارکت بخش خصوصی احداث شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: با این وجود هنوز عملیات احداث تئاتر شهر آغاز نشده است لذا از شهرداری می‌خواهم در مدت باقیمانده تکلیف این پروژه مشخص شده و دیگر بیش از این منتظر بخش خصوصی نماند.

وی ادامه داد: برای تبدیل کراس هاور ایستگاه مترو تختی به فضای تئاتر نیز پنج میلیارد تومان تصویب شده بود که اجرای آن هم بلاتکلیف بوده و نیاز به پیگیری شهرداری دارد.

مزروعی تاکید کرد: یقیناً اهمیت پروژه‌های زیرساختی حوزه فرهنگ و هنر شهر اگر بیشتر از ساخت پل‌ها و بزرگراه‌ها نباشد، کمتر نیست و نباید جای آن به ویژه در منظر چهارباغ خالی بماند.

همچنین نصیر ملت، نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: اقدام همه نامزدهایی که احساس وظیفه کرده و خود را در معرض رأی مردم در انتخابات قرار دادند قابل تقدیر بود و امیدواریم نمایندگان مردم در شورای شهر به رأی و خواسته شهروندان پاسخ داده و جوابگوی نیاز شهر باشند.

وی تصریح کرد: شورای آینده باید در جهت رشد و توسعه شهر گام برداشته و آنچه شایسته اصفهان است را رقم بزند.

رضا امینی عضو دیگر شورای اسلامی شهر اصفهان نیز با اشاره به انتخابات اخیر خاطرنشان کرد: همانگونه که رهبر معظم انقلاب گفتند گلایه‌ها، سیاه نمایی بیش از اندازه و تحریم‌های داخلی و خارجی مانع از حضور مردم نشد. حضور آگاهانه مردم در حماسه ۲۸ خرداد قابل تقدیر بوده و اینگونه بصیرت مردم انقلابی بر تزویر، ریا و کینه‌توزی دشمنان فائق آمد.

وی با بیان اینکه حضور مردم واکنشی در مقابل کوته‌فکرانی بود که انتخابات را تحریم کردند یا آنان که مخالف نظام اسلامی بودند، ابراز امیدواری کرد: امیدواریم با اقدامات دولت آیت‌الله رئیسی شاهد کاهش مشکلات معیشتی و بازگشت سرمایه اجتماعی باشیم.

امینی با انتقاد از برخی افراد، احزاب و گروه‌های مختلف برای رعایت نکردن اخلاق در رقابت‌های انتخاباتی، به منتخبان مردم در انتخابات شورای شهر دوره ششم اصفهان تبریک گفت.

وی اظهار امیدواری کرد: شورای شهر آینده کمک کند تا راه توسعه اصفهان از طریق تغییر رویکرد موجود به مدیریت جهادی و انقلابی و استفاده از تمام ظرفیت‌های شهر رقم بخورد.

کد خبر 502033

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.