اجرای طرح‌های سلامت محور شهرداری سمنان

سرپرست مرکز سلامت و مشاوره شهرداری سمنان از اجرای طرح‌های سلامت محور این مرکز در طول تمامی روزهای هفته در قالب سه شنبه‌های سلامت بانوان، سلامت کودکان و نوجوانان و ویزیت و معاینه تمامی کارکنان شهرداری سمنان و خانواده آنها خبر داد.

محسن مظاهری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اجرای مداوم برنامه و طرح‌های سلامت محور در شهرداری سمنان اظهار کرد: مرکز سلامت و مشاوره شهرداری در راستای اهمیت و ارتقای سلامت بانوان در جامعه و محل کار با برنامه ریزی و اجرای طرح سه شنبه‌های سلامت بانوان که در آن هر سه شنبه تمامی بانوان پرسنل شهرداری می‌توانند از خدمات چکاپ، معاینات پزشکی و مشاوره زنان که با استقرار پزشک متخصص صورت می‌گیرد، استفاده کنند.

وی افزود: مرکز سلامت و مشاوره شهرداری در راستای شعار «سمنان شهر دوستدار کودک»، با اجرای طرح سلامت کودکان و نوجوانان و مشاوره در زمینه مهارت‌های زندگی، تحصیلی، استرس کودک و نوجوان، اضطراب، لجبازی مهارت‌های زندگی، هر هفته در روزهای دوشنبه، چهارشنبه و پنجشنبه با استقرار روانشناس و مشاور کودک در این مرکز به ارائه خدمات می‌پردازد.

سرپرست مرکز سلامت و مشاوره شهرداری سمنان تصریح کرد: معاینه تمامی پرسنل و کارکنان شهرداری سمنان به همراه خانواده آنان هر هفته یکشنبه با حضور پزشک در این مرکز صورت می‌گیرد.

کد خبر 501930

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.