زمان عرضه گوشی‌های گلکسی Z Fold 3 و Z Flip 3 مشخص شد

انتظار می‌رود که شرکت سامسونگ دو گوشی گلکسی Z Fold 3 و Z Flip 3 را در تاریخ سوم آگوست در اختیار کاربران قرار دهد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، اطلاعات منتشر شده نشان می‌دهد که شرکت سامسونگ تولید انبوه گوشی‌های هوشمند تاشوی خود را آغاز کرده است به طوری که روزانه بین ۵۰ تا ۷۰ هزار از هر یک از محصولات جدید خود تولید می‌کند. به نظر می‌رسد که دوربین سلفی گوشی گلکسی Z Fold 3 در قسمت پایین صفحه نمایش تعبیه شده است. یک حسگر ۱۶ مگاپیکسلی روی صفحه نمایش اصلی قرار گرفته و یک لنز ۱۲ مگاپیکسلی نیز روی صفحه نمایش بیرونی تعبیه شده است.

یک دوربین سه گانه در پنل پشتی گوشی گلکسی Z Fold 3 قرار گرفته است که شامل دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی و دو دوربین ۱۲ و ۱۶ مگاپیکسلی می‌شود، یک فلاش LED نیز این دوربین‌ها را همراهی می‌کند. این گوشی از قلم S Pen پشتیبانی می‌کند انرژی مورد نیاز آن با استفاده از یک باتری چهار هزار و ۲۷۵ میلی آمپر ساعتی تأمین می‌شود و از فناوری شارژ سریع ۲۵ واتی بهره می‌برد. این گوشی در سه رنگ مشکی، خاکستری و سفید در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

گوشی گلکسی Z Flip 3 دارای یک صفحه نمایش ثانویه بزرگ‌تر است، بنابراین کاربران می‌توانند بدون این که صفحه نمایش اصلی را باز کنند پیام دریافتی خود را بخوانند یا پیام ارسال کنند. دوربین سلفی به کار رفته در این گوشی دارای حسگر ۱۰ مگاپیکسلی است و یک دوربین دو گانه نیز در پنل پشتی تعبیه شده است که شامل دو حسگر ۱۲ مگاپیکسلی می‌شود. این گوشی در رنگ‌های بنفش، مشکی، سفید و سبز وارد بازار خواهد شد.

انتظار می‌رود که شرکت سامسونگ برای دو گوشی گلکسی Z Fold 3 و گلکسی Z Flip 3 از تراشه SD888 و نرخ نوسازی بالاتر استفاده کند. با توجه به شایعات منتشر شده دو محصول ذکر شده نسبت به نسل‌های پیشین خود ارزان‌تر هستند هنوز اطلاعاتی در مورد عرضه این محصولات در بازار هند ارائه نشده است.

کد خبر 501875

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.