خط ۲ مترو اصفهان باید تا پایان دوره ششم تکمیل شود/آماده انتقال تجارب به مدیریت آینده هستیم

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: هشت سال برای تکمیل خط دو مترو زمان مقرر شده که در چهار سال گذشته این روند طبق برنامه پیش رفت و امیدوارم در پایان دوره ششم مدیریت شهری، این خط تکمیل شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا نصراصفهانی امروز (یکشنبه) در یکصد و هفتاد و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان، ولادت حضرت ثامن‌الحجج (ع) را تبریک گفت و به نقش برجسته دکتر شریعتی در پیروزی انقلاب اسلامی و شهید چمران در سال‌های پس از انقلاب اشاره کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری انتخابات ۱۴۰۰، ادامه داد: جمعه گذشته پس از چند هفته تلاش و فراز و فرود فراوان، انتخابات شوراها برگزار شد؛ از همه کسانی که با حضور خود علی‌رغم بعضی نامهربانی‌ها تنور انتخابات را گرم کردند تشکر می‌کنم.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با تقدیر از دستگاه‌های مختلف در فرایند انتخابات به ویژه شهرداری اصفهان که جهت افزایش مشارکت مردم گام برداشت، ابراز امیدواری کرد: افرادی که به واسطه انتخابات مسئولیتی کسب کردند برای تحقق وعده‌های خود تلاش کرده و برنامه‌ریزی لازم را داشته باشند زیرا چهار سال پیش‌رو، موعد تلاش و کوشش برای مردم است.

وی با بیان اینکه شورای پنجم آماده است تا تجارب خود را در اختیار اعضای منتخب شورای ششم قرار دهد، اضافه کرد: حال که از بحث‌های تبلیغاتی و انتخاباتی فارغ شده‌ایم اعلام می‌کنم که این دوره مدیریت شهری موفق بود و اقدامات مانایی در شهر انجام داد از آنچه مدیریت شهری دوره پنجم در کلانشهر اصفهان انجام داده می‌توان تمام قد دفاع کرد.

نصراصفهانی خاطرنشان کرد: بعضی از طرح‌ها و لوایح اجرا شده و بخشی از آن در قالب اصفهان ۱۴۰۵ و بودجه سالانه پیش بینی شده است. این موارد از ضروریات شهر است که شورای ششم باید آن را تحقق بخشد.

وی تاکید کرد: اجرای پروژه مرکز همایش‌های بین‌المللی و ورود به رینگ حفاظتی چهارم که این دوره از مدیریت با جدیت آن را انجام داد، باید استمرار یابد.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه خط دو مترو اصفهان به سرعت در حال اجرا بوده و این روند باید ادامه یابد، گفت: هشت سال برای تکمیل خط دو مترو زمان مقرر شده که در چهار سال گذشته این روند طبق برنامه پیش رفت و امیدوارم در پایان دوره ششم مدیریت شهری خط دو مترو تکمیل شود.

وی به اقدامات انجام شده در زمینه رفاهیات کارکنان شهرداری و رایزنی با وزارت کشور برای بهبود وضعیت حقوق و استخدام کارکنان در دوره پنجم اشاره و اضافه کرد: انضباط مالی به خوبی در شهرداری دنبال شد که باید در کنار پروژه‌های عمرانی ادامه پیدا کند.

نصراصفهانی تصریح کرد: شورای شهر و شهرداری دوره پنجم بنا بر عهدی که با مردم بسته‌اند تا ساعات پایانی مسئولیت خود، آنچه وظیفه دارند را انجام خواهند داد.

کد خبر 501857

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.